Gå til innhold

uff, jeg har funnet en liten kul i puppen....

Anbefalte innlegg

Skrevet

har ikke no lyst å gå til lege med det, liker ikke vise kropp....:(

den er veldig liten da og ikke vond, så er vel sikkert ikke farlig eller?

Hva hadde dere gjort??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du bør nok gå til legen, men jeg kan berolige deg med at det kan være en "melkekul" eller bare em kjertel. Men ta en tur til legen selv om det er grusomt å vise kropp...

Skrevet

Jeg ville ikke nølt. Sikkert bare en fettkul eller hoven kjertel.

Men når det gjelder spørsmål om kreft er det greit å gå en gang for mye til legen.

Skrevet

Ammingen er over for ca tre uker siden, skikkeli slappe pupper så tror ikke det har noe med det å gjøre.

Fettkul har jeg hørt at det kan vøre...??

Skrevet

uff får vel ringe å bestille time..... HATER slikt alså!!

Skrevet

Har du fortsatt melk i puppene da? Har ikke fått en liten tett melkegang eller noe?

Skrevet

Hvis du ammer er det sikkert melkekjertel. Puppene mine er fulle av kuler nå. Men hvis du er redd det kan være noe annet bør du ta en tur til legen. Det er nok mange med deg som kvier seg for å dra til legen, men det er greit å få det unnagjort. Kanskje det ikke er noen ting, og da slipper du jo å engste deg noe mer. Lykke til da.

Skrevet

Du MÅ ta deg en tur til legen!

Det vil nok gå bra. Skulle det være noe ondartet, har du oppdaget det veldig tidlig.

Men du må gå til legen!

Skrevet

Best å få sjekket det ja! I de aller aller fleste tilfellene er det noe så enkelt som en kjertel eller en betent hårsekk etter barbering under armene. Ring lege du. Ekkelt i to sekunder, godt i lang tid etterpå når du vet at det ikke er farlig!

Skrevet

takk for alle svar jenter, dere er gode å ha:)

Skal bestille time nå!

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...