Anonym bruker Skrevet 20. februar 2007 #1 Skrevet 20. februar 2007 er det noen flere andre her inne som ikke har noe form for kontakt med barnefar?? mitt barn på 14 mnd har aldri sett faren sin pga hans oppførsel, og eg vil nok aldri tillate det heller.har heller ikke skrevet han opp som far....
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2007 #2 Skrevet 20. februar 2007 Ja jeg har heller ikke noe kontakt med barnefar...pga hans oppførsel. Han har rusproblemer, psykiske problemer osv han... vil ikke at ungen skal bli påvirka av alt det dårlige som kommer ut av det. Skulle ønske jeg kunne beskytte gutten mot de dårlige sidene til faren og bare gi han de gode, men sånn er det desverre ikke. Og alle de dårlige sidene overskygger de gode, selv om de til tider er der. Skal snart inn i mekling vi da, for han vil ha samvær. Men kommer til å nekte, han får virkelig stramme opp sitt eget liv, og ikke ødelege andres.
ayla05 Skrevet 20. februar 2007 #3 Skrevet 20. februar 2007 har heller ikke kontakt med barnefaren. har prøvd i flere mnd etter fødselen, men har nå gitt opp. men har funnet ut at vi har det bedre alene enn å ha en i livet vårt som aldri er til å stole på og ikke stiller. dette er farens valg og jeg har prøvd å legge til rette, men det fungerte bare ikke. han gadd ikke med andre ord!!
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2007 #4 Skrevet 20. februar 2007 hei, eg har heller ikke noe form for kontakt med barnefar, så lenge eg lever så skjer det ikke heller...
♡Maria18&Snuppa♡ Skrevet 21. februar 2007 #5 Skrevet 21. februar 2007 jeg har ikke hatt kontakt med barnefaren siden den dagen jeg kom hjem fra ferie og fant han med ei annen..det vil si da jeg var 4 mnd på vei ca.. og jeg har "Tilgitt" han,men han mener han er for ung (22 år) til og bli pappa nå og han vil leve livet sitt,i tilegg påstår han at han ikke er faren.. så vi har ikke snakket med hverandre siden... sendte han mld den dagen jeg fødte og på slutten skrev jeg: ta kontakt hvis du er interissert..men har ikke hørt et pip...
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2007 #6 Skrevet 21. februar 2007 uff.. det er en vond følelse å finne ut av en sånn ting, eg har vært gjennom det samme, fant eksen i senga med ei anna...men han har gjort så masse annet gale så eg tilgir han aldri. han kommer aldri til ¨få se sønnen sin.
ukjent Skrevet 21. februar 2007 #7 Skrevet 21. februar 2007 Omtrent ikke. Barnefar her er litt for glad i dop. Jeg begrenser samvær til det minimale, og han får selvfølgelig ikke være alene med gutten. Kanskje han gir opp med tiden, siden jeg gjør det så "vanskelig". Det er helt jævlig å måtte sabotere på den måten,men jeg rett og slett beskytte sønnen min mot faren hans.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå