Raffna Skrevet 20. februar 2007 #1 Skrevet 20. februar 2007 Tassen feiret 1-årsdagen på lørdag og fikk wienerpølse, litt sjokoladekake samt at vi testet ut litt vanlig melk i MME i løpet av helgen. Nå har han noen rare blemmer i rompa, og han er ganske rød. Vasker forsiktig og smører med zink. Tenkte vi kutter ut melkeprodukter resten av uka og ser om det blir noe bedre. Men det er vanskelig å si akkurat hva det er, siden han spiste en del nye ting i helga... Noen andre som har opplevd disse blemmene? Reaksjon på krydder i pølsene? Eller melka?
Blomsterbarn Skrevet 20. februar 2007 #2 Skrevet 20. februar 2007 Jenta mi har tidvis fått blemmer i stumpen. Har stort sett kommet etter inntak av frukt eller i forbindelse med tannutbrudd. Her hjelper ikke sinksalve på slikt utslett, vi må ty til Inotyol
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2007 #3 Skrevet 20. februar 2007 jr fikk blemmer (lignet litt på brannsår) i baken for litt siden,men det var pga diare.jeg ringte legen,men legen hadde ikke tid til å ta oss inn den dagen,så han sa at jeg skulle prøve med A CREME,fra apoteket.dersom han ikke ble bedre av kremen kunne det være brennkopper.jeg smurte på kremen ved hvert bleieskift,han var bra etter et par dager kremen er ganske dyr men drøy i bruk og den kan brukes på det meste...
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2007 #4 Skrevet 20. februar 2007 snuppa her ble rød ved tissa si. trodde ho bare var sår, men det ble blemmer og begynte og klø. var hos legen og det var sopp. var visst vanlig i bleieområdet hos bleiebarn. kan jo også sikkert være en reaksjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå