Gå til innhold

Dere som har født... Var det noen av dere følte at de ikke fikk noe forvarsel?


Gpe81

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg venter på nr 2 nå og har 4 dager igjen til termin. Kvelden før min lille engel kom til verden for 3 år siden, hadde jeg på følelsen at nå kom det til å skje noe i natt.. selv om jeg ikke hadde noe særlig symptomer på fødsel.

 

Det jeg lurer på nå er om dere følte at nå kom det til å skje noe inatt, imorgen eller snart før det skjedde noe. Var det noen av dere følte at de ikke fikk noe forvarsel?

 

Jeg ha ikke fått den følelsen ennå og er litt redd for at alt skal plutselig starte med de værste riene mens jeg er kansje er alene hjemme med min lille engel....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

 

Jeg har ei jente på snart 9 år fra før, og jeg husker faktisk ikke i hele tatt om jeg fikk noe forvarsel.

Eneste jeg husker er at jeg tok imot kattunger 2 dager før det skjedde på termindatoen min. Det var ikke helt artig når jeg snart skulle føde selv, og ihvertfall ikke når den siste kom med rompen først.

Jo, åsså husker jeg en ting til, jeg var med lege rundt termin, og da hadde jeg fått proteiner i urinen. Dette skulle jeg inn og sjekke igjen, men det var den dagen fødselen var igang så det slapp jeg. Men vet ikke om dette var noe forvarsel. :-)

 

Nå har jeg to dager til termin, og tror ikke at det er noe som skjer, men har begynt å tenke litt på det. Det er vel noe som skjer i kroppen den siste uken.... Ikke helt sikker , men....

 

-Har fått et veldig til nedpress og smerter foran på skambenet og rundt, dette har jeg hatt siden torsdag.

-Har også siste uken blitt mer rødflammete og "pløsete" i ansiktet.

-Igår kjente jeg også at jeg har fått en annen ømhet i bekkenet bak i tillegg til den jeg har fra før på høyre side.(bekkenløsningen)

-Og idag har jeg fått økt utflod mye.

-Samt maseriene har roet seg betraktelig (mulig jeg er fullmoden, he,he...)

 

Vet ikke om dette har med at fødselen snart begynner, så det blir spennende å se.

 

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg husker at jeg var skikkelig deppa,var 8 dager på overtid og hadde vært på overtidskontroll tidligere,gikk rett hjem og la meg i senga,sov hele dagen,så dro jeg og kjøpte barnevogn og plutselig merka jeg en rie :o

 

så nei jeg hadde ikke noen følelse av at jeg skulle føde den dagen eller i den nærmeste tiden,var sikker på at jeg kom til og bli satt igang etter 14-17 dager..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...