mamma til en prinsesse Skrevet 20. februar 2007 #1 Skrevet 20. februar 2007 Noe fruktpure eller???? Har kjøpt fersken med eple. Kan jeg ta en teskje av den i grøten for å få litt god smak, eller skal den liksom spises alene??? Er litt grøn på dette området =0)
Mamman til Christiane Skrevet 20. februar 2007 #2 Skrevet 20. februar 2007 Blander ofte frukt i grøten.
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 20. februar 2007 #3 Skrevet 20. februar 2007 jeg bruker hirse grøt og har i maltekstrakt.Både fint for magen (så han ikke blir hard) og litt søtt så grøten smaker bedre:=) så får han litt frukt pure etterpå...
Lille søtnos Skrevet 20. februar 2007 #4 Skrevet 20. februar 2007 Du kan godt blande i litt purè, bare litt i starten for å se om barnet får noe vondt i magen. Jeg blander noen ganger oppi sviskesaft eller malt for å holde fordøyelsen igang. Andre ganger blander jeg i litt most banan, da for smakens skyld. Det viktigste er vel å prøve seg frem med en ny ting ad gangen for å se om barnet tåler det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå