Gå til innhold

I natt har hun vært våken annenhver time...:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi sliter litt m soving om natta for tida. I natt våknet hun så å si hver annen time hele natta igjennom. Jeg får jo aldri sovet noe lenge i gangen - så fryktelig sliten!! Når hun våkner gir jeg henne smokka, men hun roer seg ikke, så hun får pupp. Kan jo ikke være sulten hele natta eller...? Kanskje økedøgn? Men hun sover vanlig på dagen - en dupp ca halv 10, sover i ca 3 timer fra kl 12, og har en ettermiddagsdupp rundt kl 5. Legger henne i halv 8-8tida. Hun blir 4 mnd på søndag. Tenker å starte m smaksprøver på grøt til helga

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Martin var helt likedan når han ble 4 mnd. var oppe annenhver time hele døgnet. En grusom grusom periode, som heldigvis går over. :)

Skrevet

Det kan være økedøgn, men det er også mange små som trenger mer enn mm i den alderen siden de vokser så fort.

Akkurat samme skjedde hos oss da min jente var 4 mnd.Hun våknet annenhver eller hver time og ingen av oss sov noe særlig. Hun var sulten, og da særlig på natten.

Begynte med litt grøt på kvelden da hun var 4 mnd og 1 uke. I starten meget flytende maisgrøt blandet i mm. Fikk det i ca to uker hvor jeg gradvis økte antall skjeer grøtpulver. Igår laget jeg konsistensen mer grøtaktig fordi hun er vant til å svelge unna, gikk kjempebra. Hun er veldig glad i det. Ammer foreløpig resten av døgnet så lenge hun virker fornøyd med det.

Nå sover hun fra tre til fem timers økter igjen, det gikk seg til med en gang vi startet med grøt, så her var det ihvertfall riktig å starte så tidlig.

Lykke til : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...