Gå til innhold

3-d ultralyd i Oslo??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen hjelpe meg?

Finner bare Majorstuaklinikken på nettet, men det finnes vel flere en et sted i Oslo som har 3-d utstyr??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så vidt jeg vet er det bare majorstua klinikken som har det, også er det vel på nøtterøy. Jeg har bare hørt om de 2 stedene ihverfall.

Skrevet

I Oslo er det også balderklinikken og oslo city legesenter. Bare google 3D ultralyd oslo, så får du adressene.

Skrevet

Så flott du visste om Balderklinikken. Fikk ikke opp det når jeg søkte selv. Til info kostet 3d time der "bare" 880,- og hadde kveldstimer mens på Majorstuaklinikken koster det 1.500,- for kun formiddagstimer. Man kan kjøpe mye fint babytøy for 620,- kr! :o) Så det var virkelig penger spart. Tusen takk for at du svarte!!! (ps. utstyret på Oslo City var ødelagt som de hadde ikke 3d lenger..bare til info.)

Skrevet

Til info skal vi på 3D ul på majorstuaklinikken 5.mars. Dette skulle koste 1000kr hos en stenograf som gir ut 10 bilder og 15-20 videosnutter på dvd... Stenografen er ikke lege, så man må ha hatt ordinær ultralyd og alt måtte være ok, for å kunne gå til han... Han er billigere enn legen...

Skrevet

ringte balderklinikken eg no...eg og vil ha 3 d ul...men ble litt sjokka for dei anbefalte dei at de beste bilder på 3d er mellom uke 15 og 25...jo tidligere jo bedre...har hørt uke 26-31 eg...men er de feil:)????

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...