Fiskmedjunibarnimagen Skrevet 20. februar 2007 #1 Skrevet 20. februar 2007 Kan noen hjelpe meg? Finner bare Majorstuaklinikken på nettet, men det finnes vel flere en et sted i Oslo som har 3-d utstyr??
Liten gutt i magen<3 Skrevet 20. februar 2007 #2 Skrevet 20. februar 2007 Så vidt jeg vet er det bare majorstua klinikken som har det, også er det vel på nøtterøy. Jeg har bare hørt om de 2 stedene ihverfall.
SusyQ Skrevet 20. februar 2007 #3 Skrevet 20. februar 2007 I Oslo er det også balderklinikken og oslo city legesenter. Bare google 3D ultralyd oslo, så får du adressene.
Fiskmedjunibarnimagen Skrevet 20. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 20. februar 2007 Så flott du visste om Balderklinikken. Fikk ikke opp det når jeg søkte selv. Til info kostet 3d time der "bare" 880,- og hadde kveldstimer mens på Majorstuaklinikken koster det 1.500,- for kun formiddagstimer. Man kan kjøpe mye fint babytøy for 620,- kr! ) Så det var virkelig penger spart. Tusen takk for at du svarte!!! (ps. utstyret på Oslo City var ødelagt som de hadde ikke 3d lenger..bare til info.)
3+et lite nurk Skrevet 20. februar 2007 #5 Skrevet 20. februar 2007 Til info skal vi på 3D ul på majorstuaklinikken 5.mars. Dette skulle koste 1000kr hos en stenograf som gir ut 10 bilder og 15-20 videosnutter på dvd... Stenografen er ikke lege, så man må ha hatt ordinær ultralyd og alt måtte være ok, for å kunne gå til han... Han er billigere enn legen...
sissssie Skrevet 20. februar 2007 #6 Skrevet 20. februar 2007 ringte balderklinikken eg no...eg og vil ha 3 d ul...men ble litt sjokka for dei anbefalte dei at de beste bilder på 3d er mellom uke 15 og 25...jo tidligere jo bedre...har hørt uke 26-31 eg...men er de feil:)????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå