Anonym bruker Skrevet 20. februar 2007 #1 Skrevet 20. februar 2007 I lengre tid har jeg slitt med en mage som har slått seg fullstendig vrang. Jeg har vært til mange undersøkelser som ikke gir svar på hvorfor det er som det er. I perioder er jeg veldig bra, men så begynner det for fullt igjen. Nå har jeg imidlertid funnet ut at så fort det blir snakk om svigerforeldrene mine, ja så slår magen sin vrang igjen. Hver gang vi skal besøke de blir magen helt tullete. Er det virkelig mulig at DE kan være årsaken? Kan en bli så elendig av noe som egentlig sitter i hodet? Da har jeg et seriøst problem. Kan jo ikke ha det sånn resten av livet! Barna må jo få se farmor og farfar selv om vi har et anstrengt forhold.
Anne-B. Skrevet 20. februar 2007 #2 Skrevet 20. februar 2007 Følelser bearbeides i magen, så ikke se bort fra at det hele er psykisk betinget.
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2007 #3 Skrevet 24. februar 2007 Det kan nok være årsaken det ja desverre. Om forholdet til de er anstrengt kan det slå ut i magen, og du kan jo ev få mannen din til å ta ungene med å besøke sine foreldre en tid framover, og du være hjemme. det er løsningen vi har gjort her, men nå har mannen også mer eller mindre sluttet å ha kontakt med sine foreldre, så er like greit egentlig. Lykke til uansett hva du bestemmer deg for å gjøre.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2007 #4 Skrevet 25. februar 2007 HA! Nesten litt morsomt å lese. Mine svigerforeldre har nemlig nøyaktig samme virkning på min sarte mage!
Anne-B. Skrevet 25. februar 2007 #5 Skrevet 25. februar 2007 Barn som ikke har det bra på feks skolen, kan noen ganger ha vondt i magen i morran før de skal gå, jeg husker det sjøl at det faktisk gjorde vondt, og det var fordi jeg grudde meg så. Uten at jeg er psykolog, men ut fra egne erfaringer, vil jeg tro at det du har mange uforløste følelser og konflikter som sitter i kroppen. Det kan være mange ting som man selv ikke innser ved hjelp av eget intellekt, men som kroppen vet, og så gir det utslag i fysisk smerte. Kanskje du skal sette det ned og tenke over forholdet til svigers, og se om du kan finne ut av det.. Så kan du tenke litt på hvordan du skal løse det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå