Gå til innhold

jeg savner mer voksenkontakt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg merker at jeg beg.å bli lei av å bare gå hjemme..har gått hjemme i 4 år snart har et barn på 3 år og en på 7 mnd idag...vi bor så øde,så set er ingen lekeplass eller noe her så hun på 3 blir sååå masete di dagene hun ikke går i b.hagen,hun går 3 dager...har tenkt å sende minstemann i barnehagen når han blir 1 år,og få meg et arb.har beg.å søke..men har litt dårlig samvitihet,men føler at jeg treng litt andre ting enn barn døgnet rundt....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det skjønner jeg godt!

Vi bor midt i byen så jeg har masse kontakt med venner og familie. Har også bare gått hjemme siden august så har slettes ikke blitt lei ennå.

Ikke ha dårlig samvittighet for at du søker arbeid, de får det så bra i barnehage så! Jeg er av den oppfatning av at barn trenger å bli stimulert av andre barn og omgivelser.

Lykke til med jobbsøking!

Skrevet

All ære til deg!! Jeg hadde aldri klart å være hjemme så lenge. Vi har en gutt på litt over to år, og en på tre uker. Førstemann begynte i barnehagen da han var 11 mnd., og det vil nok nestemann også gjøre. Jeg er av den typen som synes barnehage er bra, også fra de er ganske små, men ikke fulle dager hver dag.

Synes du skal følge tankene dine nå om å begynne å jobbe, og la minstemann gå i barnehagen når han blir 1 år. IKKE ha dårlig samvittighet!! Basta!

Skrevet

Ikke ha dårlig samvittighet.

Jeg bestemte meg da jeg fikk barn att man ikke skal ha dårlig samvittighet for valg en tar. Skal selv sende tulla i barnehagen da hun er 1 år. Har i hvor jeg bod i Oslo er det så få på hennes alder hjemme. Ikke som i gamledager hvor alle husmødrene møtte slik att ungene kunne leke. Skal tulla få leke og more seg med barn rundt samme aldre blir det barnehage. Skal gå hjemme 1 år til med ny baby men uansett for hennes del som er ett sosialt lite barn ser jeg det som best for henne=0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...