Fricke med ting i magen Skrevet 20. februar 2007 #1 Skrevet 20. februar 2007 skal på 2svangerskapskontroll i dag, hos lege... jeg har en ufatteli sløv lege, og lyst å vite litt på forhond hva som EGENTLI skal skje, sånn at jeg vet litt på forhond... sist gang skulle han prate litt med meg etter blodprøver, men sendte meg hjem, uten å gjort annet enn å tatt urin/blodprøve, og jeg satt der og følte meg lite smart, for jeg hadde ingen anelse om noe. trodde jo siden han sa det, at vi skulle prate litt, trodde kanskje det gjaldt fødeplass, osv, men, det var feil... så, er det noen som kan fortelle meg hva som skal og bør skje i dag, så jeg eventuelt kan ta det opp med legen min føre jeg drar derfra??? klem til alle
fox`y Skrevet 20. februar 2007 #2 Skrevet 20. februar 2007 på min 2 kontroll levvert jeg urinprøve,veide meg,legen målte blodtrykk,symfysemål og hjertelyd.. d er vell d som er vanlig tror jeg... Legen min oxo er litt sløv til tider,men har sjerpet seg litt nå.... ønsker deg lykke til da=O)
Mammatiltoskatter* spire 2016 Skrevet 20. februar 2007 #3 Skrevet 20. februar 2007 kan være han glemte seg eller at han mente at dere skulle snakke om resultatene ved neste time.. Legen min har hvertfall aldri sett på resultatene min rett etter de ble tatt. Hun ser på dem ved neste time og stiller spørsmål om hvordan jeg har det og så forteller hun at alt virker helt normalt:) når de som tar urinprøven og blodprøven får resultat fører jo de det opp på arket ditt og til meg pleier de å si at alt er ok. Om de ikke sier noe så spør jeg dem. Så det kan du jo gjøre neste gang:)
Fricke med ting i magen Skrevet 20. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 20. februar 2007 takker for svar... er greit å vite ca hva som bør skje... legen min er ikke bare glemsk, han er faktisk sløv... 3-4uker etter første kontroll, da jeg var hos jordmor, ringte jeg ahus, der legen skulle sende rekvisisjon til UL og fødeplass, hadde de enda ikke mottatt den delen... blandt annet... fødeplass bør jo søker om tidli da det er såpass stor pågang som det er... babyboom og greier. hehe fortalte dette til jordmor og hu holdt på å dette av stolen og stresset uten like for å finne en plass så jeg fikk UL innenfor "riktid" tidsrom osv... men takk for svar. da vet jeg ca hva jeg "skal forvente" klemmer til alle^^
amalie 10.08.07 og thea 12.10. Skrevet 20. februar 2007 #5 Skrevet 20. februar 2007 Hei! man kan i dag velge selv om man vil gå til jordmor eller lege. Velg ¨jordmor du: Legen kan du gå til hvis du har medisinske problemer som legen må løse, men dette vil i så fall jordmor gi deg bedskjed om. Legen min sa at jeg var frisk som en fisk og kunne ta å gå til jordmor hvis jeg ville, så kunne jeg kontakte ham hvis det var noe spesielt, for det var jordmor sitt fagfelt.
roru Skrevet 20. februar 2007 #6 Skrevet 20. februar 2007 Jeg går til jordmor/lege annen hver gang. Jordmor har mye bedre tid og svarer villig på alt en lurer på. Er til kontroll hver 4 uke og jeg føler at de tar veldig godt vare på meg og min lille. Håper du kan få det litt bedre i tiden fremover.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå