Gå til innhold

Bruke man sokker når psjen ikke har det?


Mooncake

Anbefalte innlegg

Hehe, føles litt teit å spørre om dette... men, men... dere vet jo sikkert... ;)

 

Jeg har tenkt å begynne med kveldsrutiner, bading og pysj på kvelden.

Jeg har arvet masse klær, inkl pysjer (uten føtter), men tenker litt at vesla blir kald på føttene dersom hun ligger i pysjene uten sokker.

 

Kan noen opplyse meg om pysj og sokker probelmetikken min ? Bruker man sokker i tillegg til pysjen, eller ligger vesla i sengen uten noe på beina?

(Hihi, alt man bruker tid på å gruble over om dagen... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har bare pysj med føtter. Pleier å ha ullbody under fordi han alltid ligger med armene og overkroppen over dynen.

 

Tror nok at sokkene hadde blitt fort spaket av hvis lillegutt hadde hatt sokker på om natten... men tror egentlig ikke han hadde blitt så kald med bare føtter - de ligger jo under dynen. Vi pleier i tillegg å ha et teppe rundt han. Du kan jo kjenne om føttene hennes er kalde. Hvis de ikke er det er det jo i alle fall ikke noe problem. Dessuten sa de på sykehuset at det ikke gjorde noe om babyene var kalde på hendene og føttene, så lenge de var varme i nakken (lillegutt er iskald på hendene om natten).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg bruker vanlige sokker om pysjen ikke har bein- bare tar på sokkene først- slik at pysjbuksa kommer over sokkene- da detter ikke sokkene av!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker også sokker når pysjen er uten føtter, men jeg gjør omvendt, tar sokkene godt over buksebeina. Da holder de seg på her i huset:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...