Anonym bruker Skrevet 20. februar 2007 #1 Skrevet 20. februar 2007 Gullet mitt er snart 8 mnd og har hatt kraftig diare i ca 10 dager nå, mellom 10 og 24 bleier om dagen, i alle regnbuens farger. Fra lysbryn, via sennep til brokkoligrønn. Hun bæsjer om natten også De siste tre dagene har hun hatt feber ra 38,4 til i natt 39,7, vi har gitt henne febernedsettende to ganger. Vi har selvfølgelig vært hos legen, to ganger, de sier bare gi henne mye drikke....det ble sjekket senkningen (i tilfelle infeksj, men det var bra, på 8 ) Gullet som tidligere spiste 4 måltider om dagen vil nå bare ha pupp og intet annet. Vi er mildt sagt fortvilet, har prøvd eplemost, vann, farris, byggryn, byssing, synging, samsoving.....men hun skiter hele, hele tiden uansett. Noen med samme erfaring? Eller noen leger\sykepleiere der ute? Trenger seriøse råd!! takk fra utrolig sliten mamma
Gjest Skrevet 20. februar 2007 #2 Skrevet 20. februar 2007 syns du skal ta kontakt med legen igjen jeg. ev ringe apotek for å høre om der er noe du kan gi for å prøve binde magen. diarre i seg kan jo holde på lenge, men når det blir feber i tillegg er det enda større risiko for dehydrering. har selv opplevd det m begge mine gutter, den ene var bare 2 mån da han ble innlagt. det er ikke noe kjekt. så jeg vil derfor råde deg å ta kontakt med legen igjen siden det er feber i tillegg! hilsen sykepleier
en fin gutt og et lite + på cb Skrevet 20. februar 2007 #3 Skrevet 20. februar 2007 jeg ville tatt kontakt med lege igjen for at de virkelig skal være klare over at det har pågått så lenge. en jeg har hatt samme runde med min gutt da han var 6 mnd. feber og diare. hadde feber i mange dager, og diare innimellom. han hadde helt tørre bleier. fikk beskjed omå ta kontakt MED EN GANG han ble slapp/apatisk. men det varte ikke så lenge som med jenta di. har forsåvidt hørt om endel småbarn som ahr hatt akkurat det der... nei ring legen du!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå