Gå til innhold

da var det vår tur.....


Anbefalte innlegg

Skrevet

klokken halv ett i natt begynte det, med oppkast og vasking all over the place..... jeg er ikke så glad i å være den friske jeg...

 

det ble natt kvart på fem, er ikk det bare fire timer siden??????? hvorfor er jeg her da??? jo for baby har jo våknet til vanlig tid såklart, og livet må jo gå sin gang - og jeg er ikke så god til å takle akkurat det kjenner jeg. men men.... nå er det snart over, for så er vel jeg nestemann ut også er vi ikke så mange fler, siden både dritgreigutt og dritgreipappan valgte denne natten til sine utskeielser

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff da, håper du slipper unna!!!

God bedring til store og små!

 

 

Skrevet

nei huff da ....

god bedring til di syke,og så krysser jeg fingrene for at du slipper unna

xxxxxxxxxx sånn,håper det hjalp.

Skrevet

Huffda!

Stakkars alle sammen, både de syke og de som må ta seg av de syke!

 

Go`bedring til hele dritgreifamilien :o)

Skrevet

Huff & huff.... Omgangssyke er siste sort, altså! :-(

Det blir så iiiiiiinnmari mye arbeid av det!

 

Eneste trøst er at det går over rimelig fort!

 

 

Cyberklem fra meg til deg (for jeg vil IKKE bli smittet!)

Skrevet

Jeg er heller ikke så god på å tørke spy.... Blir liksom litt lettere kvalm.

Og det beste hadde vært om de kunne ventet med å kaste opp til alle hadde stått opp.

Der er jo mye annet å bruke natta på, sove f.eks...

 

Vi krysser fingrene for at du slipper, og ønsker god bedring til de som er litt slappe i fisken i dag..

Skrevet

Uffamei! Liten trøst, men et praktisk råd; kjøp sagflis (slik som man får i butikken som brukes i bur til smådyr) og tøm litt over spyet som ligger på gulvet. Det samler opp væske og blir lettere å "SAMLE"...altså litt kjøkkenrull og sagflis er tingen! -og så såpevann til slutt....

 

GOD BEDRING!

Skrevet

Det var jo en god ide hvis sånne ekle ting havner på gulvet!

 

Skrevet

hvilket det jo gjør i tide og utide.... eller... hvilket det jo gjør i utide, heter det vel ...

 

kasnkje jeg bare skal legge både mann og barn på sagflis eller bare gi dem bort til en gård på jæren, så får de sikkert hver sin bås full av sagflis, det hadde sikkert vært lurt,

 

men hva gjør jeg med skumgummimadrassen til jr. da? fader altså.... spying er noe jeg ikke forstår poenget med... men det er jo synd på dem stakkars....

 

 

ååååååååååååååå lei av sykdomshøst og vinter nå kjenner jeg!

Skrevet

Felles skjebne...fellles trøst???? Vi har holdt på i snart 1 uke nå... Begynte med vesla som hadde diare og kastet opp ettpar ganger forrige torsdag.... 2 døgn senere begynte Sebastian på kvelden... og holdt på hele natta med diare samtidig som han kastet opp... Dagen etter kastet han opp ettpar ganger..... I går... sto jeg og Snuldermannen i kø foran dodøra... samtidig lå begge småttisene i sengene sine og kastet opp alt de orket!!! Festlig! Meeeen.... snart er det over for denne gang!!!

God bedring til Dritgrei-familien!!!

Skrevet

 

 

og go` bedring til familien Snulder og!

Skrevet

Huff a meg.

 

God bedring til familien. Jeg er heller ikke den store spytørkeren, men må man så må man.

 

Sender gode "du er immun mot spysyke bakterier" vibber:)

 

 

Skrevet

Om den sykdommen sniker seg innenfor dørene våre, skal jeg seriøst ta kontakt med en av bøndene i nærheten og leie et par båser fulle av flis - no doubt about that;-)))

 

Det var dagens beste tips Velve!!!!

 

Oppkast er bare URK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

god bedring til alle dere også!!!

Skrevet

Hei min venn,

Ville bare si at jeg føler med deg som blir sur og sliten...og så vil jeg gjerne sende deg noen oppmuntrende ord, som f.eks at det går over...

Og så sender jeg deg noen ekstra energi og gode ønsker for en rolig og fin natt!!!!

 

klem klem

Skrevet

Ufff, stakkars dere. Nå er det vel over for de andre i hvert fall. Oppkast er så ekkelt og så smittsomt. Håper du slapp unna smitten!

Skrevet

Jeg slapp, men jag har jo lært av tråder tidligere her at inkubasjonstiden er to døgn etter siste oppkast så da får jeg vente tili nat med å juble :-)

 

 

men det ser forløpig bra ut!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...