Mamma til Isaac og Lucas Skrevet 20. februar 2007 #1 Skrevet 20. februar 2007 sånn ca? syns min er kommet så langt opp jeg.....
Gjest Skrevet 20. februar 2007 #2 Skrevet 20. februar 2007 noen cm. over skambenet sånn ca.. Den kommer jo ikke opp over det før rundt uke 12.
Mamma til Isaac og Lucas Skrevet 20. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. februar 2007 noen cm over? min ligger rett under navlen...syns det ører så høyt ut...men det kan jo være siden det ikke er så lenge siden jeg gikk gravid med lillemann....
Steinbukk77 Skrevet 20. februar 2007 #4 Skrevet 20. februar 2007 Min ligger også rett under navelen. Er 14 uker på vei. Slik var det forrige svangerskap også!
Mamma til Isaac og Lucas Skrevet 20. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. februar 2007 ja jeg var også stor da jeg gikk med lillemann...er vel slik det skal være =) bare jeg som syns det hørtes så mye ut =) målte ikke da jeg var så kort med han....takk for svar damer =)
Gjest Skrevet 20. februar 2007 #6 Skrevet 20. februar 2007 Min ligger et lite stykke under navlen nå, og jeg er 19+5! Jeg er rett på SF-kurven så jeg synes det høres rart ut at det er så høyt til deg ... Ikke for å virke frekk eller nedlatende på noe vis, men er du helt sikker på at det er livmora du kjenner?
Mamma til Isaac og Lucas Skrevet 20. februar 2007 Forfatter #7 Skrevet 20. februar 2007 hehe..regnet med at den der kom =) det er jordmora som har kjent den...jeg aner faktisk ikke hva jeg skal kjenne etter selv =) og regner virkelig med at hun vet hva hun kjenner etter =) å ja..syns det høres litt rart ut jeg også..men som sagt så var jeg stor med lillemann også....og så er det jo under et år siden jeg fikk han.
Gjest Skrevet 20. februar 2007 #8 Skrevet 20. februar 2007 Hehe ... må jo spørre vettu, ligger masse rart inni magen ... ;-))) Dersom jordmora ikke har reagert så er det vel sånn det skal være, da! Jeg tenker at det er jo stor forskjell på lengden på overkroppen til folk, så dersom du i utgangspunktet har en kort overkropp så er det vel ikke så rart ... Jeg har laaang overkropp og dermed mange cm å gå på før noe som helst når navlen! Så lenge JM sier at alt er i orden, får vi nok stole på det. Hun har tross alt kjent på livmødre (eller hva man nå kaller livmor i flertall) før, og vet åssen de kjennes ut! Du får be henne ta SF-målene på neste kontroll, så ser du hva de ligger på!
Mamma til Isaac og Lucas Skrevet 20. februar 2007 Forfatter #9 Skrevet 20. februar 2007 jepp skal gjøre det var bare jeg som lurte
(-: Ida&Tilde sin mams :-) Skrevet 20. februar 2007 #10 Skrevet 20. februar 2007 klarer du kjenne hvor livmoren din er i uke 13 lillemann sin mamma & peanut?? Jeg har ikke sjans:-(
mamma til Rinde,Luna og Storm Skrevet 20. februar 2007 #11 Skrevet 20. februar 2007 jeg fikk beskjed om at livmora ligger ca like langt opp fra skambenet som man er uker.. sånn ca..=)
Mamma til Isaac og Lucas Skrevet 20. februar 2007 Forfatter #12 Skrevet 20. februar 2007 jeg vet som sagt ikke hva jeg skal kjenne etter men jeg kjenner hvor langt opp det "harde"går...regner med at det er livmora??? men det er jordmor som har målt meg....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå