Gå til innhold

Rynkene begynner å komme.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

og det er egentlig ingen problem!

Men hva er den aller aller beste ansiktskremen......?;-)

Hvordan er deres erfaring på det området?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man får nok ikke gjort så veldig mye med rynkene utenifra, men vitaminer og mineraler og urter kan jo ha god effekt på huden om man inntar det daglig:-)

En multivitamintablett, fettsyrer, samt ekstra E, vindruekjerneekstrakt, tomatekstrakt, citrusekstrakt, grønn te (alle disse er flavonoider) brennesle, løvetann, artisjokk (rensende) er alle gode ting for huden. Det viktigste er jo å rense innenfra, holde uhumskhetene på avstand, og holde systemet friskt og rent, slik at alt fungerer optimalt. Om man velger å drikke teer (godt alternativ for å få i seg stoffene i urtene), kjøpe ferdige produkter (ofte dyrt) eller rett og slett samle de inn selv og lage egne uttrekk (morsomt), er en smakssak:-)

Selv bruker jeg Biotherms Hydra Detox, som har en rensende og fuktende effekt:-)

Skrevet

Tusen takk for info=0)

Skal ta meg en tur på helsekosten;-)

Skrevet

Jeg visste ikke halvparten av det Attpåklatten serverte. Men har også stor tro på at skjønnheten kommer innenfra. Altså mat, drikke , vitaminer osv. gjør nok mer for hud og hår enn dyre kremer og shampoo.

Ellers har jeg ikke hørt så mye om rynker, er faktisk litt usikker på hva det er....

Storebror hadde et bra utsagn til sin pappa for en stund siden: "pappa, hvorfor har du sånne streker i panna??" Ha ha ha ha ha.... Det har han ikke sagt til meg..

En for være som en er, om en ikke ble som en sku...

Skrevet

Hehe... jeg kan dessverre ikke gi deg noen tips på kremer.... Hvis jeg kjøper, så husker jeg uannsett ikke å bruke den...:)en jeg har også troen på at skjønnhet kommer innenfra. Trim av alle slag! Mye vann og forholdsvis sunn kost..... og det viktigste av alt.....noen som forteller deg hvor vakker du er!!! Kjærlighet er den beste kuren mot å se gammel og sliten ut!!!

Skrevet

Hææ??? Husker du ikke å bruke den om du har en god krem stående?

Jippi! Da er jeg ikke den eneste.....Er visstnok rart at jeg ikke husker det, men jeg holder meg stort sett til at jeg skal være ren, og så blir det ofte med det, hverken kremer eller sminke eller noe annet, hehe.

Men snakket med en som visstnok kunne hud da,jobbet med det. Hvilken krem du bruker er ikke så nødvendig før man får godt voksen hud, men å tilføre huden fuktighet er det beste du kan gjøre (av det som påsmøres selvsagt...hun snakket mye om livsstil og;))

Skrevet

Jeg har brukt Clinicque sine produkter i noen år og er fornøyd med dem. Men om rynkene blir mindre av den grunn... er iallefall godt å føle seg "fresh i huden". De har en deilig "poreserie" (poreminimizer) som gir umiddelbar effekt, <3 mannen har faktisk kjøpt seg sine egne "poreprodukter" nå. Han har lenge lånt av meg da =0).

Skrevet

Er glad så lenge jeg får "snillerynker" jeg........ Ikke så morsomt med "surerynker".

Jeg hører også med til dem som har kremer i skapet på badet, glemmer å bruke dem og kaster dem når de blir for gamle.

Må-prøve-å-skjerpe-meg!

Skrevet

Jeg har ikke tro på dyre kremer. Jeg bruker rosekremen fra Dr Hauska og er kjempefornøyd.

Det beste du kan gjøre for huden din er:

- Spis sunn mat

- Mosjoner jevnlig - gjerne i frisk luft

- Drikk masse vann hver dag

- Drikk grønn te hver dag

- Rens og smør huden din hver dag

- Bruk litt tid en gang pr uke på å stelle huden litt ekstra (rens, samp, peeling, fuktmaske osv). Dette er enkelt å gjøre selv og er deilig :)

- Få i deg omega 3 gjennom tran eller på annen måte

- Spis mye fisk

- Avocado, nøtter og laks er supert for huden. Spis masse av det.

- Ta E-vitamin

Osv, osv......

Skrevet

Oj!!!! Det der var altfor mye for meg å holde styr på... Skikkelig jobb jo!

Skrevet

Jeg har tro på å drikke mye vann, rense huden hver dag, peele i ny og ne og bruke en fuktighetskrem som passer deg. Helst skal man selvfølgelig ikke røyke heller...

Min favorittkrem er Clarins Extra Firming Day Cream. Men smaken er som baken...

Husk at rynker er arvelig, så noen av oss får masse rynker uansett hvor mye vi styrer og ordner med kremer og dill-dall!

Skrevet

Ja, men det jeg ikke skrev er at jeg på langt nær gjennomfører alt selv :). En del av det gjør jeg, men resten vet jeg er bra uten at det hjelper så mye, for det blir bare ikke til at jeg gjør det. Feks trening: det treningsapparatet jeg har blir mest brukt som et dyrt klesstativ :)

Skrevet

Det var mange gode tips jenter=0) Tusen takk...

Hadde en *redd for å bli gammel* dag i går,

men nå er alt som før igjen;-)

Delig å være moden kvinne,

med eller uten rynker....;-)

Skrevet

Rynker hva er det?

Hvis du mener de skrukkene i ansiktet som kommer fram når du smiler eller sint - vel de viser at du har levd et liv:-)

Men jeg kan henge meg på spørsmålet jeg altså...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...