Anonym bruker Skrevet 20. februar 2007 #1 Skrevet 20. februar 2007 skal på tilvenning den første dagen idag, hun er i vigør men har en hoste og snørret rant isted, ser ikke så verst ut nå egentlig... jeg skal ta henne med til barnehagen...men jeg lurer på om dere hadde gjort det ? vet jo at når de har feber så skal de holdes hjemme men ikke når d rinner litt snørr vel...?
r r r Skrevet 20. februar 2007 #3 Skrevet 20. februar 2007 Snørr gjør ingen ting. Hvis vi måtte holde ungene hjemme da så hadde barnehagene stort sett vært tomme. Så lenge ungene er i fin form ellers og ikke har feber så går det helt fint. Hadde ikke hatt betenkeligheter med å tå henne med i barnehagen! Lykke til med tilvenning!
Blue Lady Skrevet 20. februar 2007 #4 Skrevet 20. februar 2007 Ja, viss ungen er frisk og rask utenom dette så. De fleste barnehagebarn har både hoste og snørr over lengre perioder selv om de ikke er syke. Lucas har hostet så og si hver dag i 6 mnd nå, det er ikke noe galt med han, legen kaller det barnehoste og det er ikke noe å gjøre med det
Nickeguri Skrevet 20. februar 2007 #5 Skrevet 20. februar 2007 Ja. Siden jenta mi begynte i bhg, har hun vært mye snørrete. Det er de andre ungene der også. Jeg kan ikke ha henne hjemme for det. Da hadde hun vært borte nesten like mye som hun hadde vært i bgh.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå