Gå til innhold

Noen med barn som går tidlig her inne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en gutt på 9 mnd. Han står nå støtt på begge bein og holder seg oppe. Iblant slipper han. Jeg tror han snart går!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har gutten min å gjort lenge men han har ennå ikke begynt å gå

han går når vi holder han da :)

de er ganske ustøe før de begynner å gå..

han blir 11mnd nå den 29...

Skrevet

Det har jenta mi gjort siden hun var 7 mnd, reiser seg og står helt støtt, en mnd senere begynte hun og gå rundt bordet.. Hun er nå 9,5 mnd og har sluppet seg å stått alene ett par ganger og en gang reiste hun seg opp i badebaljen og sto helt alene før hun satte seg igjen. Og hvis vi holder hun i hendene går hun, men vet ikke om hun kommer til å gå helt alene ennå, kan nok bli en god stund før hun tør å slippe seg å gå :)

Skrevet

min begynte å gå da han var 9mnd.. slapp seg i fra bordkanten og gikk bort til nermeste stol, ol... han gikk opp til ti skritt i slengen, og jeg var såå stolt!

nå, derimot.... han er 10 mnd nå (og to dager) og nå er det ikke like kult å gå lenger! han tør rett og slett ikke lenger.. kan ha sammenheng med at han falt ganske kraftig for ei ukes tid siden.... det var vel etter det han slutta!

får se om han "manner seg opp igjen", og fortsetter med gåinga si snart..hehe:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...