Som Natt & Dag Skrevet 20. februar 2007 #1 Skrevet 20. februar 2007 Jeg orket ikke å lese igjennom hele tråden, men jeg vil alike vel komme med et godt råd. Dyrlegen selger en feromonspray som heter FELIWAY (den ble vist på god morgen norge for 2 uker siden). Feliway skaper trygghet hos katten, og fjerner behovet for å markere revir. katten vår hadde en lei periode hvor hun tisset i senga til sønnen min, det var alt annet enn gøy.. Jeg kjøpte en Feliway til å plugge i stikk kontakten på begge rommene våre, og en liten spray til å spraye på steder hun tidligere har tisset. Tussi har vært knusktørr siden vi fikk den saken i hus Dessuten har hun endret litt på personligheten, hun har gått fra å være agressiv mot meg, til å bli en ekte kosepus. Vet at Dyrlegen kun gir Feliway til friske katter som er litt ute av balanse, så den vil ikke hjelpe om katten er syk, men om det er psykisk så kan den være til stor hjelp Feliway var ganske dyrt, men definitivt verdt prisen om den virker. Lykke til! Ps send meg gjerne en PM om du vil
MissPhun Skrevet 20. februar 2007 #4 Skrevet 20. februar 2007 Har ikke lest innlegget du refererer til her, men vil bare si at jeg hadde en katt som stadig gjorde fra seg inne. "Det sitter i hodet på den" sa dyrlegen. Katten har ikke gjort inne på 7 år nå, jeg kastrerte han!
Caelyn Skrevet 20. februar 2007 #5 Skrevet 20. februar 2007 Håper ikke du tenker på meg som klaget over min "hersens katte" her i går For det var mer et utbrudd av hormoner enn noe annet.. hehe.. Fordi pusen min bommer på kassa si innimellom. Innlegget mitt het hvertfall: "Hersens katteskinn..!! Oooog mine hormoner :P" Eller noe i den duren =)
Gjest Skrevet 20. februar 2007 #6 Skrevet 20. februar 2007 feliway sprayen virket bra på vår katt.. hun var fæl til å tisse på alt fra bord til gulv. katten vår tissa på ting selv om hun var sterilisert så det er ikke alltid det er det som er problemet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå