Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har monstrene fått litt fri til å gjøre slemme ting med unga sine, s da lurer jeg; lever de ennå disse små mishandla kreka våre?

Og hva med dere mødrene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å fy da,må vi nevne ALT det gale vi har gjort med de stakkars små???

Hehe, gutten min fikk krem hos bestemor på søndag,jeg brukte våtservietter på han i går, OG jeg bada han MED såpe i badevannet.. stakkars lille gutten min.

Bra ting siden sist : Han har alltid rene klær på seg, spiser brød med leverpostei og får mat 4 ganger HVER dag :)

Jeg som mor lever og tok en (1) røyk inne i går kveld (etter han hadde lagt seg) Stod under vifta på kjøkkenet.

Barnevernet burde vært her for lengst.. :)

Skrevet

Tja, han henger i en tynn tråd ennå.. Seig denne ungen her ;o)

Alt det gale jeg har gjort..hvor skal jeg begynne..

Jeg hadde han med på kjøpesenter da, og i tillegg ammet jeg han på en kafe!! Det er nok det mest utilgivelige jeg noen gang har gjort, tenk om noen fikk et glimt av han - eller enda verre, av huden på puppen min!! Dette overskygger nok alt annet jeg har gjort..

Ellers har mamma'n det bra, jeg storkoser meg med et ondt smil hver gang jeg gir han mat i akkurat passe store sette-i-halsen-biter.

Skrevet

Skal vi se. Føler meg litt ond for at han fikk vaksiner, han fikk jo så vondt. Teller nok ikke helt. Men! Jeg har båret han i bilsete på isen! Uææ, vi kunne jo falt! (Jeg falt, men da var han i bilen alt, heldiggrisen).

Jeg har badet han med såpe i vannet (babyline, men likevel), vaske håret hans gjorde jeg også. Jeg skifter ikke på han selv om han bæsjer etter nattamming, hvorfor har han begynt med det liksom? Ja også drøyer jeg amming om natten lengst mulig. Inn med smokken. Ammer offentlig, shame on me. Og i går tok jeg han opp igjen etter å ha lagt han fordi han gråt, så nå kommer han nok aldri til å sove igjen. Ja, også har jeg begynt å trene litt igjen, da får han kvelds-mm på flaske. Iiiik!

I tillegg har jeg drukket masse brus, spist masse godteri, drukket flere kaffe mocca, spist ymse rå grønnsaker og appelsin. Spørs om dette går bra gitt.

Jeg lever forøvrig i beste velgående.

Skrevet

Her lever vi i beste velgående vettu ;)

I går fikk minsten smake bittelitt tomatsuppe på fingeren og jeg skal si deg at det var pop :)

Vi har vært ute og trillet selv om det var -11 grader ute.....

Jeg har sovnet med lillemann på puppen når jeg har vært på det trøtteste på natta og en gang når jeg våknet, lå pappaen halvveis over beina til babyen :( Ikke noen mønsterforeldre her nei.

Har sovnet fra babyen mens han lå og pludret fornøyd i midten av dobbeltsenga (fyyy)

Som du skjønner, har han vært en prøvelse de siste ukene. Han har vært syk og ammet mellom 3-5 ganger pr natt (dør av søvnmangel snart). Så jeg har vært en sur mamma den siste uka........ Eldstemann på fire år sa til meg i går; må du være så sur mamma?? Så jeg har virkelig vært en MONSTERMAMMA den siste tiden ;)

Skrevet

huff da.. stakkar lille jenta mi, hun har nok ikke hatt det bra i det siste, for jeg har;

vasket henne med våtservietter, hun har fått mme, hun har smakt på mammas ukokte vann fra mammas glass, vi glemmer tranen hele tiden, hun har fått sleike litt på en eplebit, sutten har vi aldri kokt, og hun får ikke sove så mye som hun vil på dagtid. ja, åsså var vi ute i 15 minus også en dag.. og vi samsover litt også vi..

rart hun ikke har allerger og mageknip om en ann hele tiden;p

men vi veier opp med; og gå tur nesten hver dag, hun får så mye mm som jeg har, hun er alltid ren og fin, hun får masse kos både av mamma og pappa:) vi leker og koser oss, og hun ligger på magen hver dag.

Skrevet

Vi har vært inne i 5 (!) dager på rad, og for ikke lenge siden var vi inne i nesten 14 dager (!). Så frisk luft har vi snart glemt hva er. Godt vi har luftfrisker i stuen... : )

(Det er kanskje litt formildende at den første perioden var pga influensa hos begge, og at det nå er betennelse i min skulder, så jeg orker ikke tanken på å trille i snøfonna???)

Ellers så ligger jenta i skrivende stund og ser på god morgen norge i reprise. Hun sitter også noen ganger på fanget mitt når jeg surfer på internett. Hun er i ferd med p bli en liten TV-slave.....Huff, hvordan skal dette gå?

Skrevet

Hei!

Her går det faktisk veldig mye bedre og jeg føler jeg har vært snill og flink. Drakk rødvin på lørdag og han fikk pumpa melk på flaske. Vi var hjemme (jeg også!) i 10 dager i strekk fordi tassen var forkjøla, for å unngå feber. Prøver å gi litt mme på kvelden da, til enorme protester (i går drakk han hele 10 ml!), men det er riktignok Nutramigen til 250,- fordi han reagerer på melk (kolikk). Kolikken har heldigvis blitt bedre, han har rundet 3 måneder, så mor har mere overskudd igjen. Også har jeg kjøpt kuldekrem til ham, noe jeg egentlig hadde tenkt å la være..

Men - det vi faktisk gjør, som er livsfarlig, er å la ham sove med sutteklut over ansiktet. Også har han et sammenrullet helseteppe og masse kosedyr i senga. Kommer sikkert til å bli kvalt.

Vi har det i grunnen veldig bra nå, det er deilig å kunne glede seg over barnet sitt i fulle monn, ikke bare ha lyst til å kaste ham ut vinduet. Fy fader, kolikk er no' DRITT! Og til alle dere andre som sliter med magevondter og hylskriking: Stå på, dere er kjempeflinke!

God dag til dere alle, monstermødre! Slit med samvittigheten:)

Skrevet

Vi har det veldig bra om dagen vi også da forresten, har oppdaget at jeg bare starter disse trådene også skriver jeg liksom ikke stort:p

Vel hva har så jeg gjort av forferdelige ting den siste tiden... Hmmm...

Veslemor liker visst Creme bruleè så hun fikk mer ennn bare en liten smaksprøve av det. Oldefaren har foret henne med fanta (!!!) uten at jeg har stoppet ham, hun har fått smake alt hun har hatt lyst til egentlig, utenom cola, den er mamma sin! *tviholde på glasset*

Hun elsker saft mad blåbørsmak fremdeles, akkurat som sist, så da får hun det. Og Mana juice med blåbær... Hun har blitt sår i pompen igjen og jeg har ikke kjøpt ny salve. (er riktignok likevel på bedringens vei)

Hun har vært på babysvømming uten meg, bare med pappaen (jeg må jo være gaaaaal)

Hun har fått være våken til hun har sovnet av utmattelse hengende som ei vaskefille over armen min. (hennes egen feil, hun som bare skal puppes eller trilles i søvn!)

Tja, det er sikkert masse masse mer, men det er jo i allefall noe da! Hehe...

Snille mammaen har riktignok kommet seg etter fødselsdepresjonen og trøster lillemor når hun våkner om natten, og elsker det! Er så deilig å kunne kose og trøste trøtte lille babyen. Hun er bare helskjønn når hun er så trøtt! *sukk* Egentlig er jeg faktisk blitt en veldig mye snillere og blidere mamma nå som jeg er friskere!

Og med unntak av smaksprøver på alt mulig tull, så ammer jeg for harde livet, ingen faste måltider med fast føde er innført, pupp er tingen for oss så lenge det er mulig! *stolt*

Skrevet

her i gården er jo gullet mitt blitt syk.. er det min feil eller?? er nok våtserviettene som har infisert den søte lille rumpa hans ja.. *ikke bra*

Eller hva med pepsi max'n som hr blitt en slager her i gården??? Var faktisk ute ed ham idag til tross for feber, å nei å nei.. er ikke rart han er syk!!! I tillegg så eier han jo ikke det helt nødvendige søvnrytmen barn MÅ ha, han laller rundt elve han.. er ikke rart han er syk nei.. uffa... er nesten som at eg syns synd i ham for at han er med meg.. nei og nei...

finnes det HÅP???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...