solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 20. februar 2007 #1 Skrevet 20. februar 2007 I dag var jeg og prinsessen mange timer på besøk på jobben. Den ene baboeren ble så glad hun holdt på å falle ut av rullestolen=0) ble så rørt. Gleder meg masse til å være mer sammen med de. Ikke helt planlagt det blir så kort tid men skal kose meg de månedene.
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 20. februar 2007 #2 Skrevet 20. februar 2007 Ja jeg gjør faktisk det ja! Har vært mye innom mens jeg har vært i permisjon. Jeg er nok ikke laget for å være hemmafru, blir alt for kjedelig for meg. Jeg koser meg med lillemor altså men det blir litt for ensomt for en sosial sjel!! Så hvis det blir en nestemann så blir nok permisjonen delt opp så far får mer av permisjonskaka!
Alva 12.09.06+Tuva 10.08.07 Skrevet 20. februar 2007 #3 Skrevet 20. februar 2007 Jeg savner å tenke på andre ting enn barn, mann og hus!! Skal tilbake i jobb i 5 uker fra neste uke...det blir deilig!!)
Gjest Skrevet 20. februar 2007 #4 Skrevet 20. februar 2007 ja!! gleder meg til å begynne ny, kjekk jobb i mai:-) pappan har tatt over mine siste måneder, og skal være hjemme vel 4 måneder med gutten vår. jeg ser så frem til å melde meg ut når det kommer til middagslaging, matinnkjøp, vask av kjær og slikt!!! herligt!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå