Dailis Skrevet 20. februar 2007 #2 Skrevet 20. februar 2007 Vet ikke med alle andre, men jeg kjenner ikke til så mange. Men jeg har vært så heldig å få sniket meg med å treffe noen av dem.
Trollmora Skrevet 20. februar 2007 #3 Skrevet 20. februar 2007 Nei, jeg kjenner ikke så mange her, egentlig! Har møtt dritgrei hei hei og phantomet sånn ca 10 minutter, men ellers er det bare den praten vi har her inne. Kjempefint fora med mange flotte mennesker. Har du også lyst til å leke med oss????
Attpåklatten :-)™ Skrevet 20. februar 2007 #4 Skrevet 20. februar 2007 Nei, vi har blitt kjent enten på BIM eller her inne de fleste tror jeg. Vet faktisk ikke om noen som kjente hverandre fra før!
La Perla Skrevet 20. februar 2007 #5 Skrevet 20. februar 2007 Nei, jeg kjenner ingen her, dessverre. =(
Maud Skrevet 20. februar 2007 #6 Skrevet 20. februar 2007 Jeg kjenner ingen her inne. Håper på å møte noen neste helg, da er det avtalt lunch i Oslo.
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 20. februar 2007 #7 Skrevet 20. februar 2007 Nei, men har blitt "kjent" med de her inne. Har også vært på et treff ,men da var vi så mange... Og jeg hadde mitt svare strev med å koble ansikt, navn og nick. Jeg trodde også at ALLE her kjente hverandre in real life. Men det var feil, det er bare den gode tonen som gjør det. Velkommen inn i varmen.
Velve Skrevet 20. februar 2007 #8 Skrevet 20. februar 2007 Har møtt noen på treffene ellers kjenner jeg de fleste kun på nick,- hyggelige bekjentskaper det og!
♥Snulder Skrevet 20. februar 2007 #9 Skrevet 20. februar 2007 Hei hei! Kjente absolutt ingen til og begynne med! Var ganske så liten og halvskremt da vi skulle møtes for første gang!! Men massse trivelige damer her gitt!!
Northernlights Skrevet 20. februar 2007 #10 Skrevet 20. februar 2007 "KJenner" ingen,jeg =( Men jeg har den ære av å ha Dailis på MSN! =)
Gjest Skrevet 20. februar 2007 #11 Skrevet 20. februar 2007 Hei du. Kjenner ingen her inne i virkeligheten. Dumpet borti siden ved en ren tilfeldighet og syntes det var så kjekt her inne, at jeg aldri kom meg ut igjen:)
Gla-mor Skrevet 20. februar 2007 #12 Skrevet 20. februar 2007 Kjenner ingen her, men er ikke så aktiv heller. Synes at det krever at man er inne her ofte og svarer på innlegg for å kunne henge med på en del av det som foregår. Det er visst mange som er fra Oslo-området her som har truffet hverandre og som er de mest aktive. Men prøv å legg inn innlegg selv, så får du masse koselig svar og ikke minst gode råd og vettug diskusjon. Lykke til, du anonym!
Velve Skrevet 20. februar 2007 #13 Skrevet 20. februar 2007 ...og så kan du jo bli med på treff en gang hvis du vil, eller arrangere et i det distriktet du bor! Kjempespennende!
fru <3 Skrevet 21. februar 2007 #14 Skrevet 21. februar 2007 Har vært så heldig å få møte Attpåklatten og aries69. Vi møtes og spiser på kafe når Klatten besøker svigers på Sunnmøre og aries69 tok også den lange turen for å treffe oss sist, kjempekjekt!!! Ellers så kjenner jeg ingen "personlig" her inne, selv om man føler man "kjenner en del av jentene" her likevell =0)
dundreihundre Skrevet 21. februar 2007 #15 Skrevet 21. februar 2007 Nei, jeg kjenner ingen her inne. Bor litt for langt unna til å bli med på treff, men får alltid hyggelige kommentarer når jeg skriver her inne, og det holder for meg!
Babyonboard ;-) Skrevet 21. februar 2007 #16 Skrevet 21. februar 2007 Jeg troppet opp på treff i januar ifjor og ble kjent med noen av jentene da, og så har det bare ballet på seg :-) Men kjente ingen fra før, blitt kjent gjennom BIM og DIB
Gjest Skrevet 21. februar 2007 #17 Skrevet 21. februar 2007 Nei, jeg kjenner ingen her, men med så mange trivelige damer som det er her inne, håper jeg det blir en forandring på det
phantomet Skrevet 21. februar 2007 #18 Skrevet 21. februar 2007 Jeg kjenner ikke alle nei, men jeg er så heldig å ha blitt kjent med flere som bor på østlandet... Noen har jeg bare såvidt hilst på, andre har jeg utviklet ordentlige vennskap med...men jeg føler jo at jeg har dannet meg et inntrykk av de fleste av de faste brukerne av siden..og med det blitt kjent med den de er på nettet...
dritgrei hei hei! Skrevet 21. februar 2007 #19 Skrevet 21. februar 2007 Jeg velger å si dette: på seg selv kjenner man andre, og fordi jeg tror at jeg begynner å bli kjent med megselv, så er jeg vel ikke langt unna å bli kjent med alle de andre her inne heller :-) Men jeg har ikke møtt så mange enda, men noen... en hyggelig lunch hos phantomet medførte bekjentskaper med noen av disse og en hyggelig lunch til hos phantomet dro med seg enda noen fler fjes.... men kjenner dem? nei, ikke mer enn det vi får til her inne og det er jo ganske mye! jeg er så glad for dette stedet, jeg! hurra i luken!
Karomamma Skrevet 21. februar 2007 #20 Skrevet 21. februar 2007 Jeg har blitt kjent med jentene via disse sidene. Noen har jeg møtt én gang, noen få har jeg møtt to ganger og de fleste har jeg aldri møtt. Hiv deg med
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå