fullrulleihuset Skrevet 19. februar 2007 #1 Skrevet 19. februar 2007 Slutta å amme for ca 4,5 mnd siden. Jenta mi er født sept-05. I dag oppdaga jeg melk i begge puppene. Hva pokker er det som skjer????????? Flere som har opplevd dette?
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2007 #3 Skrevet 20. februar 2007 Jeg vet om ei som fikk tilbake melka 6 mnd etter hun sluttet å amme, fordi en av hennes beste venninner fikk baby...
gutt og jente og ei i hjerte Skrevet 20. februar 2007 #4 Skrevet 20. februar 2007 Helt merkelig men i dag og i går har jeg også følt det sånn. Har bare noen dråper med melk men det føltes ut som jeg hadde brystspreng. hehe Jeg sluttet å amme i september i fjor... hmm Er du gravid? Det er ikke jeg! (håper jeg da)
fullrulleihuset Skrevet 20. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. februar 2007 Skulle være rart om det var en liten på gang.........har spiral. Har hørt om ei som måtte få tabl for å stoppe melkeprod. Er ikke så mye at det er plagsomt, men føles som spreng......... bare så merkelig:-/
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2007 #6 Skrevet 21. februar 2007 jeg sluttet i august, og føler av og til "brystpreng", og av og til kjennes det ut som om at jeg ammer og melka bare spruter! : ) har også hatt noen dråper melk (klar væske) et halvt år etter at jeg sluttet å amme... men jeg kjenner også "spark" i magen..hehe hilsen en som enda er gravid, 1 1/2 år etter fødsel (og nei, jeg er ikke gravid på ordntlig)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå