Gå til innhold

Ang undertøy

Gjest Bjørnen Collargol

Anbefalte innlegg

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Jeg har kjole, men mangler sko og undertøy.... Hvordan går man frem når man skal kjøpe undertøy? Bør man ha med kjolen og prøve det sammen eller, er jo veldig tungvint det da...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her. Kommer jo an på hvordan kjolen din er, om den er veldig utringet foran eller bak, for da kan det være verre å finne undertøy. Men jeg har bestilt en bustier/torsolett på ellos, og tror det vil passe, kan jo ikke drasse med kjolen overalt:-)

Skrevet

Man kan ikke drasse kjolen med seg over alt nei...hehe..

Jeg spurte damen som hjalp meg i brudesalongen hvilke undertøy hun ville anbefale at jeg hadde under.

Siden det er korsett innsydd i kjolen min trenger jeg bare ha en stroppeløs bh under...

Det var jo litt greit å vite.

Skrevet

Ja det har jeg lurt på! Jeg har kjøpt todelt kjole med korsett topp, trenger jeg da annet enn truse under? Det strammer jo så veldig opp dette korsettet, men blir det finere med stroppeløs BH i tillegg?

Skrevet

Jeg har også korsett topp og da trenger man ikke korsett.

Vet ikke om jeg trenger bh heller...alt henger jo på plass!

Men jeg vil ha hofteholder truse og strømper med bånd .

Tenkte jeg skulle høre i en salong hva de anbefaler!

Skrevet

Jeg hadde kjole med korsett og trengte ikke bh. Det ville blitt for mye "padding" rett og slett.

Man må ikke ha supersexy fancy undertøy under, det er viktig å tenke på at man skal gå med det hele dagen. Ingenting er værre enn en nysgjerrig truse eller string under ørti lag stoff :) Man kan skifte til noe riktig snasent når man kommer til hotellet/stedet man skal overnatte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...