Gå til innhold

etter jeg ble gravid så..

Anbefalte innlegg

Skrevet

har jeg fått så sinnsykt med kviser..kan det tyde på at det bli jente eller`?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det tror jeg kan tyde på at det blir en gutt:)

2 av mine venninner fikk mye kviser, både i ansikt og på kroppen, da de gikk gravide med guttene sine.

Men ingen regel uten unntak... ;o)))

Skrevet

Jeg slet med samme problem i 1. tri, men har blitt bedre. Men ahar fortsatt uren hud. Ang kjønn vet jeg ikke, skal på ord ul på onsdag =)

Skrevet

Har hørt at d blir jente jeg da, at hun "stjeler" morens skjønnhet... :)

Skrevet

Jeg fikk litt ekstra uren hud 1 trimester, men nå er jeg egentlig bedre enn noen gang!!!!

Venter jente.....

Skrevet

Jeg har også vært plaget med kviser, særlig i starten. Mest på ryggen og noen i ansiktet, men ser ut til å gå seg til heldigvis:) Er 23 uker på vei og venter en liten prinsesse:)

Skrevet

Jeg var litt mer plaget med det forrige gang, da fikk jeg gutt. Denne gangen er det mer på ryggen og mindre i ansiktet og på brystet - og nå venter jeg jente:o)

Skrevet

Hei, jeg er også ganske plaget med kviser, spesielt hakepartiet og øverst på halsen. Vært plaget med dette helt siden jeg ble gravid, og det har ikke blitt noe bedre ennå - er i uke 24 nå og vet jeg får ei jente :)

Skrevet

har masse i ansiktet......

Skrevet

Har ikke fått noe i ansiktet, men dukker stadig opp noen på ryggen og brystet....skjønner ikke...aldri hatt noe der før...venter forresten en jente. Plagsomt dette ja jenter :) men det forsvinner vel det og som alt annet, velger jeg og tro iallefall :)

Skrevet

Jeg fikk store kviser på haka og i panna + øverst på ryggen. Dro til hudpleier og fikk fjernet driten + kjøpte gode renseprodukter (Exuviance) Fikk komentar her om dagen for hvor fin hud jeg hadde som gravid :-)

Skrevet

Fikk kviser på hakepartiet, men bedre nå i uke 21. Venter jente.

Skrevet

Har fått kviser på nakken/ryggen, samt på siden av halsen....Aldri hatt dette før..

Venter en gullgutt.

:-)

Skrevet

Vet ikke så mye om kviser men mine erfaringer viser at de som er kvalme, legger seg ut rund hele får jenter.

Jeg har kun på magen ikke noe på hoftene ell. rompa, det samme var det med førstemann, og det var gutt, blir nok det nå også

Skrevet

Fikk sykt mye kviser di første 22ukene...venter gutt.Er i uke 26 nå og er fin i huden.Med jenta mi fikk jeg nesten ikke kviser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...