Bromelia Skrevet 19. februar 2007 #1 Skrevet 19. februar 2007 Datteren min på 8 mnd har ikke hatt noe interesse av å prøve å stå, og har vært veldig myk i knærne. vi har fått låne en hoppedisse/hoppsa som vi bruker. Og nå har hun et helt annet forhold til bena sine, hun er mer bevisst på at hun kan bruke de til noe. Helsesøster advarer veldig imot bruk av hoppedisse/hoppsa, men her i huset har det bare hatt positiv innvirkning.
vårspiren Skrevet 19. februar 2007 #2 Skrevet 19. februar 2007 Så flott! På helsestasjonen jeg går til sier de at man kan bruke det meste så lenge det er måtehold. Så når hoppehuske ble nevnt svarte hs at det var bare å bruke om vi hadde så lenge vi ikke brukte den som en barnepasser. Vi må ikke la dem være i den for lenge av gangen (maks 10-15 min.) fikk vi vite, men bortsett fra dette var det bare å hoppe i vei! Jeg har ikke hoppehuske til jenta mi, men de virker morsomme... Har ikke sett deg på juniklubben, når fødte du? er det gutt eller jente du har? Prøver å få flere inn på klubbsidene :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå