♥maxen min♥ Skrevet 19. februar 2007 #2 Skrevet 19. februar 2007 Jepp, kjøp "babydent" på apoteket. En slags tannbørste i silikon du setter på fingern som bebisen kan bite på og få klødd litt fra seg på! Max liker den godt! bare pass på å ha en klut i nærheten for han siklet som en helt da han bet på den!
*toppris* Skrevet 19. februar 2007 #3 Skrevet 19. februar 2007 bruker tannbørsten fra 0 år eg.. enkel og grei, den "runde", så hjelper lillegutt til med å holde.. blir like glad og fornøyd hver gang den kommer frem:) han liker også veldig godt den biteringen med 3 forskjellige butegreier fyllt med "vann"... 3 forskjellige mønster han kan stimulere gommene med:) legger den i kjøleskapet:)
blinkendelykter Skrevet 19. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. februar 2007 hm...ja...men jeg tenkte mer på noe nå til kvelden..sliken kanskje kan at babyen kanskje kan roe seg og sovne istedet for å klø som besatt
*toppris* Skrevet 19. februar 2007 #5 Skrevet 19. februar 2007 denne: http://www.bambino-mam.se/no/show.php?id=26405
Banshee Skrevet 19. februar 2007 #6 Skrevet 19. februar 2007 Kaldt vann på smokken om han tar smokk da..hjelper på å kjøle ned gommene.
*toppris* Skrevet 19. februar 2007 #7 Skrevet 19. februar 2007 aha...vel.. da er det værre... for det eneste eg kan komme på er jo noe bebisen kan klø med... har du ikke bitering du kan legge i kjøleskapet? Ta en klut rundt en isbit da og la barnet "tygge" på den.. kjligt lindrer vistnok.. ikke det at eg selv har prøvd på meg men;) hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå