MissPhun Skrevet 19. februar 2007 #1 Skrevet 19. februar 2007 Jeg er nemlig en av dem, og begynner å bli skremt nå. Skal på sykehuset i morgen for å sjekke glukosen. Håper IKKE det er svangerskapsdiabetes. Da vil jo ungen bli stor, ungen kan få litt startvansker osv.. En annen mulighet er mye fostervann. Da er det fare for fortidlig fødsel.. M.a.o Pest eller kolera? Jeg vet ungen ikke er stor, og at det bare er en inni der. Jeg er forresten i uke 21 (sf-mål på 28) Noen fler som har stort sf-mål?
Mamma til Isaac og Lucas Skrevet 20. februar 2007 #2 Skrevet 20. februar 2007 jeg hadde 25 i uke 20 med lillemann...var ikke noe galt der...kommer jo an på hvordan den lille ligger og om du har mye foster vann =)(det trenger ikke bety at du føder for tidlig) trenger ikke bety at det er noe galt..lykke til =)
*RutIetutt* Skrevet 20. februar 2007 #3 Skrevet 20. februar 2007 Jeg hadde 15 cm da jeg var 15 uker, og lå over det grønne skraverte feltet....større en jeg var sist på dette tidspunktet. Har ikke målt siden, er 18 uker i dag. Var stor i magen sist også, og lå over det grønne skraverte feltet de siste ukene før termin. Var aldri noe spm om å skjekke det ut noe nærmere, så jeg tenkte ikke så mye over det. Fikk beskjed om at jeg kom til å få en baby på godt over fire kg...men da gutten kom var han "bare" 3770g og 51 cm. Hadde veldig mye fostervann visstnok, og fikk ikke beskjed om at det var uheldig på noen måte. Gutten kom i allefall ikke før fem dager over termindato.
MissPhun Skrevet 20. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 20. februar 2007 Ok! Takk for svar. Har vært på sykehuset og tatt blodprøver i dag (glukose). Syntes bare det var mye med 28 cm i uke 21..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå