moo Skrevet 19. februar 2007 #1 Skrevet 19. februar 2007 Sitter og lurer på om jeg skal bestille den og hører gjerne fra folk som har lest den.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2007 #2 Skrevet 19. februar 2007 Ja, jeg har den. Vet ikke helt hva jeg synes. Det er ingen faktabok, bare Nylanders egne historier. Men liker du hennes andre bøker, liker du nok denne også.
Expat Skrevet 19. februar 2007 #3 Skrevet 19. februar 2007 Har den, liker den. Spesielt innsikt i trassmetoder, pluss helse og hvordan utviklingen er fra periode til periode.
cashewnøtta Skrevet 19. februar 2007 #4 Skrevet 19. februar 2007 Jeg har den og liker den veldig godt. Deler av den har jeg lest mange ganger! Så likte jeg "Mamma for første gang" og:)
gutt og jente og ei i hjerte Skrevet 20. februar 2007 #6 Skrevet 20. februar 2007 Har den og liker den kjempe godt. Er å anbefale.
nepomuk Skrevet 21. februar 2007 #7 Skrevet 21. februar 2007 Har den og liker den, men som noen andre også sier over her, det er ingen faktabok. Men det er veldig greit å lese om andre med barn i samme alder og se at variasjonene er store!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå