Anonym bruker Skrevet 19. februar 2007 #1 Skrevet 19. februar 2007 Lurer på om jeg kan vær gravid igjen jeg.... Hadde utskrapning for 1mnd siden. Tester svakt posistiv på test nettopp.. Kan jo være at det er rester som eg igjen... Det jeg lurer på - dere som ble gravide etter abort før dere fikk mensen igjen - når testet dere positivt på testen/når fant dere det ut?
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2007 #3 Skrevet 20. februar 2007 Unnskyld meg, hver så snill å ikke kom hit med ma/ sa innlgg å 2.trim..fikk nåkk av det på 1 trim..Skriv det på 1. trim i istede...
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2007 #4 Skrevet 20. februar 2007 Vil bare si at jeg ble ikke gravid med en gang, men testet negativt 5 uker etter utskrapning. Så da var iallfall mine hcg hormoner ute av kroppen. Men har hørt om de som har testet positivt i 8 uker etter utskrapning uten å være gravide. HCG kan sitte veldig lenge igjen... Du får teste igjen om et par dager, å se om testen er sterkere. Hvis ikke er du sannsynligvis ikke gravid ennå... Krysser fingrene for deg da :-)
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2007 #5 Skrevet 20. februar 2007 Nå må du altså være snill! Ingen regel som sier hva man skal få lov å skrive om vel??? Det kan jo være mange her på 2.tri som har erfaringer å dele... Hvis du har fått nok av slike innlegg, så la være å les dem. Det står jo i tittelen på innlegget hva det gjelder. Og jeg synes du bør tåle at det står i en tittel...
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2007 #6 Skrevet 20. februar 2007 Du kan jo bare la vær å lese da!!!!!!! Må være lov å skrive innlegg hvor en vil vel!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå