søsken-håp Skrevet 19. februar 2007 #1 Skrevet 19. februar 2007 Skal ut med jobben for å bowle og spise. Lurer bare på om det er lurt å bowle, eller om jeg bør se på....??? Er i uke 22-23.
mamma til 3:) Skrevet 19. februar 2007 #2 Skrevet 19. februar 2007 Jeg prøvde å bowle når jeg var 3-4mnd på vei.. og anbefaller d ikke:p det var tungt og musklene i magen verka etterpå!!
Lofotjenta og gull nr.5 på tur Skrevet 19. februar 2007 #3 Skrevet 19. februar 2007 Jeg bowlet som bare det i helga, og det gikk heeelt fint. Dette er nok individuelt, så du får prøve da vel..... Kjempeskøy er det uansett... Er i uke 20-21 forresten.
Fødte ei søt prinsesse Skrevet 19. februar 2007 #4 Skrevet 19. februar 2007 Med førstemann var jeg og bowla 2 mnd før termin. Så litt klønete ut men gikk kjempe greit. Du må bare kjenne dine egne begrensninger.
Caelyn Skrevet 19. februar 2007 #5 Skrevet 19. februar 2007 ÅH! Jeg skal spille bowling til torsdag og var også veldig spent på om jeg kunne eller burde gjøre det Men nå skal je gjøre mitt beste og se hva formen tilsier Lykke til til HI også, hvis du ikke orker å bowle, så burde vel kolleger (eller åssen det staves ) forstå det. Du er jo gravid
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2007 #6 Skrevet 20. februar 2007 Min jordmor sier man ikke skal bowle etter 1.trimester.... Pga tyngden på ballen og den bevegelsen man gjør. Så jeg ville ikke anbefalt det men...
Keiko&Sivert Nikolai<3 Skrevet 20. februar 2007 #7 Skrevet 20. februar 2007 Hei, jeg var plaget me litt blødninger i uke 8, så sluttet d heldivis (D er ganske vanlig å ha blødning i den uken i min familie).. prøvde å bowle i uke 11, og da bynnte jeg å blø igjen. Har bowlet en gan etter dette da var jeg i uke 24, kjente d veldi godt i magen etter på, så eg tørr ikkje å bowle, eg sitt heller å ser på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå