Brokade Skrevet 19. februar 2007 #1 Skrevet 19. februar 2007 for å få småttet til å rape? Jeg legger han opp på skulderen min, men synes det er en veldig tung stilling... Hvor lenge går det ca. før rapen kommer?
Kæmma og trultene Skrevet 19. februar 2007 #2 Skrevet 19. februar 2007 Hvor gml er småttet ditt da? Jeg la hjenne over skulderen e første mnd, og da tok det ikke lang tid før det kom. Men noen ganger kom det ikke før kenge etterpå......Etterhvert satte jeg henne opp på fanget mitt (lente seg mot magen min da) og da kom rapen like lett. Det var mye lettere =)
Gjest Skrevet 19. februar 2007 #3 Skrevet 19. februar 2007 Bare retter henne opp, lar henne enten henge litt på skulderen, stå litt i fanget, hoppe litt eller sitte i fanget, da kommer den etter bittelitt hver gang. Og da raper hun som en bryggesjauer!
Gjest Skrevet 19. februar 2007 #4 Skrevet 19. februar 2007 Fikk tips fra kiropraktoren og legge småtten over på fanget, og "pumpe" med føttene. Det hjalp vår, og han hadde problemer med og rape..
Murmeline Skrevet 19. februar 2007 #5 Skrevet 19. februar 2007 raping er en treningssak, for dere begge... holde baby i rett posisjon oppover, og så synes jeg det hjelper å dunke litt på rumpa, så stryke fast oppover ryggen, da kommer den raskere. Ofte2-3 rap.
haater husarbeid Skrevet 19. februar 2007 #6 Skrevet 19. februar 2007 Legger han opp på skuldera mi og klapper litt hardt på rompa og da raper han etter et minutt eller noe. Og det er skikkelig gammalkarsrap også
*toppris* Skrevet 19. februar 2007 #8 Skrevet 19. februar 2007 samme som haater husarbeid her... og er rapen virkelig treg setter eg ham på fanget litt framoverbøyd, da kommer den brølende:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå