Gå til innhold

Her er en ny liten hilsen fra Thailand

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er en ny liten hilsen fra et 33 gr varmt Thailand. Vi har det kjempefint og til og med morfar har begynnt å like varmen:-). Sønnen min på 15 er dødlig forelsket i Mat. (En thailensk jente og ikke mat:-). Hun er datteren til hun som eier baren, her ved siden av:-)

Tannlegebesøkene har gått fint, og jeg er mer en fornøyd:-)

Ungene har det kjempefint. Den eldstejente har truffet en vennine fra Sverige som bor her i nærheten. Minn sønns trenere er også her med sin familie. Men det morsomeste er at den minste storesøster på 10 har fått en av sine beste venniner hit. Hun og hennes mamma + en par venninner reiser rundt i Thailand, plutselig så fikk vi en telefon fra dem, om at de var på phuket, så nå bor de på vårt hotell. De drar videre imorgen og vi har bestemt oss for å henge på. Så imorgen drar vi til en paradis øy som heter Raya Island i en par dager.

Det gleder vi oss alle til... eller ikke sønnen da!!!, fordi han vill ikke dra fra Mat....en søt og uskylldig historie:-) "Tror mamma da" De kan ikke snakke samme språk, men sitter og spiller 4 på rad i baren hver ettermiddag eller hver kveld. Han lærer henne engelsk og hun lærer han thai:-)). (Har gitt han en lekse om kjønnsykdommer mm.mm.) Men da bare ser han dumt på meg:-))...Sier...hun er ikke sån...

Kan vel kanskje nevne at mor, har passet på alle barna,så de ikke blev solbrendte... men her om dagen så snorklet vi på et kjempefint sted. Hva skjedde. Jo mor ble solbrendt. Det betydde noen solfrie dager og shopping. Min eldste datter og jeg gjorde alle shoppingsentre usikkre. Hun fant foresten orginal Levis jeans til 400 kr paret, Kjøte 2 par som satt som støpt på henne. Jet! om hun er i sjunde himmelen:-)). Vi har ikke handlet i markeder så mye. Da jeg i grund er ganske dårlig på pruting. Men sønnen har vært med mormor, når han ikke spiller 4 på rad med Mat og blitt en heier på pruting:-)))

Ellers så har ungene og gubben lagt inn noen lekkre bilder av sin mor / samboer på pc:n.... jet!.. om jeg skal slanke meg, når jeg kommer hjem.:-)). Slettet de fleste.....

:-)))))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så koselig det høres ut! Kos dere videre.

Skrevet

Begynner nesten å lure på om det er felles kjente dere har møtt på!!! Er ikke tilfeldigvis en av damene/venninnene som heter Bente???

Kos dere videre alle sammen!!!

Skrevet

Å, så fint dere har det!

Kos dere videre.

Skrevet

ååh for en deilig ferie!

Blir nesten bare litt misunnelig :o)

(bare nesten)

Skrevet

Det høres fantastisk ut! Kos dere videre!!

Thailand er toppen!!!! :-)

Skrevet

Her snør det i dag, og jeg er bare bittebittebittelitte grann misunnelig.

Hadde vært deilig med litt sol på en melkehvit kropp.....Drømme, drømme.

Kos dere masse, og så gøy at det dukker opp kjente. Verden er ikke så stor lenger.

Skrevet

Så flott det høres ut!!!!! Bittelitt missunnelig jeg og gitt!!! Send en liten tanke til oss "kvalmingene" her langt opp i nord da!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...