belli72 Skrevet 19. februar 2007 #1 Skrevet 19. februar 2007 Hei, Vet at det har vært skrevet om fruktnett for babyer her. Når kan de begynne med det? Hvor mye koster de? Hva heter de? Hvor får man kjøpt dem? Takk for svar!
Gjest Skrevet 19. februar 2007 #2 Skrevet 19. februar 2007 De heter Baby Safe Feeder. Står på de at de er fra 5 mnd. De fleste barneutstyrsforretninger har de nå. De har de ihvertfall på babyshop
Sina73 Skrevet 19. februar 2007 #4 Skrevet 19. februar 2007 Det heter babysafe feeding. Jeg betalte 100,- på Fru Lyng. Du kan begynne når babyen er klar for å smake på frukt. Jeg synes det bare ble klin og den gikk ganske fort i gulvet. Prøvde den et par ganger før jeg ikke gadd mer.
Gla-mor Skrevet 19. februar 2007 #5 Skrevet 19. februar 2007 Kjøpte den på www.lovebarna.no. Holder og tre nett kostet 169 kr. Begynte med den da han var ca 6 mnd og i stand til å holde den selv. Har festet en smokk-kjetting i den, så da ramler den ikke på golvet. Blir litt søl, men han synes all slags frukt i den er kjempegodt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå