Gå til innhold

når kunne babyen deres sitte????????

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gutten min er 9 mnd og har akkurat begynt å sitte litt på egenhånd. Fortsatt så har jeg en hånd klar for det hender han mister balansen.

Skrevet

Gutten min er 9,5 mnd. og begynte å sette seg opp selv for rundt 3 uker siden. Tror ikke jeg satt han opp før han var 8 mnd. men da la han seg ned når han var sliten. Så jeg satte han på rumpa i kanskje 3 ukers tid før han gjorde det selv.

Skrevet

min satte seg opp selv når han var 6,5 mnd. Hadde ikke latt han sitte før det, så vet ikke om han kunne sitte selv. Han sitter som en påle:-)

Skrevet

5,5 mnd satt hun alene for første gang =) men nå er hun 7 og setter seg ikke opp selv ennå...men stødig sitter hun ;) *stolt*

Skrevet

Min gutt er rett over 7 mnd og strever med å reise overkroppen! Tar nok noen uker til før han klarer det. Sitter selv passe lenge, men plutselig seiler han til siden, eller bakover!

Skrevet

Snuppa mi er rett over 7 mnd og setter seg opp selv og sitter stødig. Hun gjorde det første gang for ca 1 mnd siden, men det er først de siste 14 dagene hun har fått full kontroll på det.

Skrevet

min satte seg opp da han var 7,5 mnd..og satt ikke stødig før det!

Skrevet

Teodor blir 8 mnd på lørdag og holder på lære seg å sitte selv nå :)

Skrevet

Vår lille gutteklump satte seg ikke opp før han var 10,5 mnd, til da var han av den bedagelige sorten. Etter dette har ting virkelig skutt fart, på lørdag klatret han opp i sofaen selv :o(...

Bare 20 dager til 1-årsdagen nå... Hjelpe meg så fort dette året har gått

Skrevet

Min kommer seg ikke opp selv,men har sittet stødig fra han var 7mnd. Tok en mnd før han ble stødig, fikk sitte litt og litt i gangen.

Skrevet

Babyene deres kan IKKE sitte før de SETTER SEG OPP SELV. Før de kan det er det dere som setter dem og de har rett og slett ikke den grove muskulaturen i mage/rygg til å sitte.

Kan ikke fatte og forstå hvorfor mange av dere mødre på død og liv skal ha babyene til å sitte og ikke for å snakke om stå (tenker da på når man står å holder barnet i stående stilling før det kan reise seg og stå selv eller gå) tidligst mulig. Det vil svarte motorikk og balansen til barnet når dere holder på slik!!!!

Min lille klump fikk utvikle seg HELT selv i sitt eget sunne tempo. Startet å åle da han var ca 5-6mnd. Reiste seg/klatret opp for å stå selv da han var 7 mnd. Satte seg opp og fikk LOV å sitte da han var 9 mnd, startet å krype da han var 9 mnd og går kun rundt bord eller annet han kan holde seg fast i nå v 11 mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...