Gå til innhold

Juni: tøff vogn!!!


Fjompen og SjæfsSoppen

Anbefalte innlegg

Vogna vårres bei ødelagt da vi va ute å fløy m sas, og di bruk så sinnsyk lang tid på å reparer den så e mått finn me ei anna vogn å bruk i mellom tia... (mini søv nesten ikke på dagen uten vogn)

 

Og her e vogna svigermor kom me t me

 

http://www.dinbaby.com/content/view/imageingallery/472749

 

hehe fikk vogna som sambo brukt da han va baby, så den e fra -81. har fått så masse skryt av den, at den e kul, hehe joda den e vel da, men di små spinkle hjula så e da hvertfall trening å dytt den gjennom snø :) og da vi kom inn i en butikk vil ikke hjulan gå rundt før da va så mye snø på di, så d va som å dreg på en kjelke, men e klaga ikke, hehe funka fint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

er det en svithuna? i såfall har jeg en helt lik en. fra jeg lå i vogna. i 1980!! bruker den som verandavogn. elsker den vogna. men med en stor gutt så er han faktisk for kort for han straks...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var jo utrolig kul da! Ulempen med sånne vogner er jo at de er kanskje ikke verdens beste trillekomfort, men fy søren, så lekre! Og så er det gjerne vanvittig god plass i bagen der da :-) Og så koselig at sambo brukte den da han var baby - det er jo ekstra morsomt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

STILIG!!!:):)

 

Jeg hadde en Simo Classic Exclusive (eller no??!?!?!) frem til Mathias var 4 mnd...vi fikk ny vogn (7495 kr) av forsikring selskapet da vogna vi hadde med til spania ble ødelagt på flyturen hjem (vi hadde ikke med den Simo vogna). Jeg har fortsatt vogna hjemme og bruker den når det blåser som værst...føler den er mer lun enn Emmaljunga vogna vi kjøpte (med sportsdelen). Den Simo vogna har jo gooood plass oppi...voksi pose og det hele...den er helt utrolig lekker også:) Fikk en masse skryt av den jeg også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åå fikk dokk penga igjen.. så lurt.. Av SAS så fikk e bærre beskjed om å lever den inn t nærmste samarbeidapartner som fiksa vogn.

fikk beskjed på butikk at d va ikke sekkert at vogna kun repareres men de mått prøv først, no har da gått 3 uke (og masse masing fra me) og den bi reparert no, men de kun ik lov nån ting. så vess den e rammeskreiv når de e ferdi, så mått de bestill me heilt nytt understell.. enda nån uke m venting, grrrr!!!

 

såå.. e har gitt de litt opp, skjønnt hvertfall at e ikke får vogna tbake m det første, og no gjer da ingenting, m den kule vogna vi har no :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min simo vogn ble ødelagt nå nettopp da vi var ute og reiste. heldigvis var den 3 år gammel, og det har visst kommet nye deler på de vognene. fikk meg ny vogn. men mistet 10% fra hvert år. altså fikk 5000 kr. deilig når vi bare hadde betalt halvparten for den!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååå.. hehe genialt!!!! ja sku heller ha fått penga, sku ha kjøpt nytt sjøl enn alt d her trege styret....

 

Venninna mi reist dagen etter oss, men m Norwegian og der dekkt de ingenting, mått skriv under på at ho frasa de ansvaret av vogna..

og vogna bei jo såklart mosa, skikkelig og.. (sku tru de sto og hoppa på vognen før de lempa de inn i flyan) så ho mått ta vogna på reiseforsikringa!

 

Ska aldri meir ha m "stor" vogna m på fly, bi heller å kjøp me ei lett trille..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hørte ei som fortalte at det ikke var alle reiseforsikringer som dekte ødeleggelser på vogn like godt. kanskje en ide å sjekke det ut før man reiser!?! i allefall med norwegian. sas og widerøe dekker ennå-enn så lenge:)

 

selv om man får ny vogn, eller jeg fikk jo "penger" som jeg valgte å bruke på vogn i samme butikken, så er det jo ganske kjipt at man mister prosenter etter hvor gammel den var. vogna var jo verd sin vekt i gull!

 

har kjøpt en easywalker sky for noen uker siden, og skal kjøpe reisebag til den når det trengs. håper vogna holder seg da!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flyselskapene erstatter ikke akkurat mye på vogner nei, når man må trekke fra 10-20% pr år vogna er gammel...reiseforsikringen din gjør det nødvendigvis ikke på samme måten:) Verdt å sjekke før man reiser ja:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...