Gå til innhold

Hjelp, 6-årsdag!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøver her, jeg, for her tror jeg det finnes mange med bred erfaring fra bursdagsfeiring!

Jenta mi fyller 6 år i morgen, og vi skal ha barneselskap med ca 10 unger mellom 2 og 10 år (bare en 2-åring, ellers er de fra 4 og oppover).

De skal få kaker og brus/ saft, og de skal få lage sin egen pizzabit.

Men hva skal vi finne på av leker? Sleskapet varer i to timer.

Hjelp meg, kjære dere!

:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå skal ikke jeg gi så mange råd, har ikke hatt så mange barnebursdager. Storebror blir 5 til sommeren og Knerten har nettopp blitt 1 år.

Men det jeg har merket meg er at 2 timer er egentlig bare tid av veien.

Ankomst, mat , pakker osv. tar tid. Så det har vært begrenset med lek.

Noe har det vært, og da flasketuten peker på og bro bro brille.

Men som sagt, jeg kommer ikke med råd. Bare et innspill.

Skrevet

Ja, det er sant at to timer ikke er mye. Hadde totimersfest i fjor også, og det var hesblesende! Unger liker gjerne å ha litt frileik også. Føler likevel vi må ha noe "i bakhånd". Jeg er glad jeg la inn tråder her på dib, for nå har jeg fått inn mange gode forslag.

Takk!

Skrevet

Det holder i massevis med 2 timer, jeg hadde kanskje klikka hvis jeg skulle hatt en gjeng med gutter i 4-5 årsalderen i 4 timer. Måååår`n du....

Skrevet

to timer går kjempe fort...Men det vi ofte har hatt er f.eks. flasketuten peker på når vi skal åpne presanger, den tuten peker på skal gi presangen, fiskekonkurranse når godteposen skal deles ut og kanskje stol leken (spiller musikk og når den stopper skal alle sette seg minus den som ikke får stol). Men som sagt tiden går fort. Har og prøvd med bursdagsbesøk i tre timer, men fann ut at to er egentlig mer enn nok!!! Lykke til

Skrevet

Joda, to timer er nok! Fikk litt sjokk i fjor - trodde ikke at et 5-årslag for JENTER skulle bråke sånn. Nå har jeg fått en liten gutt, og da tror jeg at det blir utebursdag! Heldigvis har han bursdag midt på sommeren! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...