Gå til innhold

Intimbarbering..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor opptatt er deres utenlandske partner med hensyn til intimbarbering av dere, og eventuelt seg selv? Kanskje et litt pikant spørsmål, beklager hvis jeg støter noen, men jeg bare lurer på hva som egentlig er vanlig i ulike kulturer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Minn mann er araber.. og jeg vet at der han kommer fra pleier damene og fjerne alt med noe som heter halawa .. de lager det av vann,sukker og en dæsj sitron;) blir litt så karamell aktig.. Og det gjør litt vondt. Minn mann forventer absolutt ikke at jeg gjør det.. ( men gjør det alikavel)

Han og liker og barbere seg, men jeg vet ikke om det er vanlig i hans kultur.. hmm det må jeg spørre han om.. jeg har liksom ikke tenkt noe på det..

Skrevet

Vanlig for arabere å barbere seg både menn og kvinner.

Det er renere på en måt.

Nå er det jo ikk emange nordmenn som IKKE gjør det heller.

Synes det er mer hygienisk med barbering jeg. _Kunne ikke tenkt meg en urskog hverken hos meg selv eller mannen hehe.

Skrevet

Har lest at det i islam er viktig å fjerne hår i armhuler og andre intime kroppsdeler. Dette fordi det gjør det lettere å holde kroppen ren og forhindre dårlig lukt. Renhet er jo veldig viktig i islam.

Men eksen min,som er muslim, sa aldri noe om det...

Skrevet

Både jeg og M fjerner det.. Liker ikke hår i maten noen av oss :P

Men jeg gjør det kun for renslighetens skyld. Vet ikke om det har noe mer kultur å gjøre hos han, men regner med at det er for rensligheten der også..

Skrevet

Ja i Islam så skal man fjærne hår nedentil og under armene :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...