Anonym bruker Skrevet 19. februar 2007 #1 Skrevet 19. februar 2007 er midt i et samlivsbrudd, men lurer på hvor lang tid tr.kontoret bruker på å få igang bidraget fra far, vi får nemlig ikke til en privat avtale.
Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 19. februar 2007 #2 Skrevet 19. februar 2007 Vet desverre ikke det, men har du dato stempler fra liknings kontoret får du hvertfall etterbetalt....
Gjest Skrevet 19. februar 2007 #3 Skrevet 19. februar 2007 Her gikk det flere mnd, så jeg måtte purre på de et par ggr før det kom i orden. Vil anbefale deg å "purre"på de hvis det ikke kommer igang i løpet av en til to mnd.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2007 #4 Skrevet 19. februar 2007 Her tok det 6 mnd, og da maste jeg flere ganger. De sa far ikke hadde levert opplysninger om inntekt, han påstod han hadde det, men han juger om mye så,...... Påstod også at han ikke fikk regninger fra de, så tok 6 mnd fra det ble fastsatt til jeg begynte å få penger også. Men det blir etterbetalt fra datoen det er søkt, så du får det jo uansett selv om det kan ta tid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå