to tette og ei badehette:o) Skrevet 19. februar 2007 #1 Skrevet 19. februar 2007 Jeg fødte for 10 uker siden, og har så sinnsykt lyst å bade i badekaret mitt. Er det trygt nå eller?
Kjerringhelvetet <3 Skrevet 19. februar 2007 #2 Skrevet 19. februar 2007 Det regner jeg med. Det er jo trygt å sitte i vann mens man føder, så du kan sikkert bare tappe i.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2007 #3 Skrevet 19. februar 2007 Har du vært på etterkontroll hos lege? Jeg var der forrige uke (fødte for 6 uker siden). Da sa hun at så lenge alt er normal, kan du bade når du har rensa deg, dvs at du ikke blør mer.
candyland Skrevet 19. februar 2007 #4 Skrevet 19. februar 2007 ca 6 uker etter fødsel, så skal vel gå bra det nå ja:)
duppsko Skrevet 19. februar 2007 #5 Skrevet 19. februar 2007 jeg bada hele tiden etterpå jeg.. var deilig.. både for meg og underlivet.. hehe... så for meg gikk det helt fint ) sier vel egentlig etter renselsen.. men jeg gjorde det hver dag etter hvertfall.. helt uten problemer..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå