K&K2 Skrevet 19. februar 2007 #1 Skrevet 19. februar 2007 Hei, vår datter er akkurat fylt 5 mnd og for en uke siden begynte vi med grøt. Hun spiser litt hver dag, og jeg regner med at hun vil spise mer etterhvert. Jeg tenker på å gi henne vann i tillegg, men er litt usikker på hvordan jeg skal gjøre det? Skal jeg koke vannet og kjøle det ned? Skal hun drikke ved siden av grøten, eller er til mellom-måltidene? Noen som har noen tips kanskje? Takk for svar:)
Kæmma og trultene Skrevet 19. februar 2007 #2 Skrevet 19. februar 2007 Hei =) Jeg kan bare si hva vi gjorde - vi intr. vann sammen med grøten. Først på teskje, men raskt gikk vi over til kopp med tut (sånn fra avent, de har det på rimi og sånt). Vi har alltid gitt kaldt vann fra srpingen, vi, ikke kokt det. Vi begynte ved ca 5 mnd vi og. Nå elsker hun vann ,er 9 mnd =)
candyland Skrevet 19. februar 2007 #3 Skrevet 19. februar 2007 jeg begynte med vann før grøt. gir vann ved siden av grøt, og ellers på dagen når han helst vil ha pupp, men ikke egentli er sulten. han er kjempeglad i vann, jeg koker det først, og kjøler ned til kroppstempeatur. hender jeg varmer den litt i mikroen hvis den blir stående ute og blir for kald
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå