phantomet Skrevet 19. februar 2007 #1 Skrevet 19. februar 2007 har phantomet gått stikk imot nyeste trend vedrørende vektreduksjon...5 mnd ut i barseltiden antas vekten å skyte enda mer i været grunnet ny hobby... Her har nemlig alle innspill, tips og oppskrifter gjort at phantomet nå har blitt eksperimentell baker av ymse gjærbakster...og det hører med til historien at det virkelig er en aktivitet jeg har skydd som pesten pga manglende ferdigheter... Gummis, dritgrei, klatten og dailis setter jeg som direkte ansvarlige for hvert eneste gram jeg legger på meg i treningsfasen...Dere andre som også har kommet med råd og tips, får æren av å være medansvarlige... Nå har nemlig det lite bakedyktige phantomet bakt både pizza og skillingsboller, luftige deilige, smaksrike sådanne...og junior satt og smattet og smattet selv uten bolle, etter å ha smakt den første lunkne versjonen.. Og siden jeg foretrekker å mestre det jeg driver med, er frekvensen av bakingsaktivitet, i treningsøyemed, økt med flere hundre %....*skratter* Har bakt såpass mye, at selv naboer, som ikke er i slekt, har nydt godt av produksjonen...
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 19. februar 2007 #3 Skrevet 19. februar 2007 Jeg skal ikke ha noe skyld......så.... For det eneste jeg baker er ostekake. Og så vidt meg bekjent har jeg aldri uttalt meg om ostekake her... Jeg har en mann som baker jeg... Men jeg kan godt være med på å skylde på de andre for at jeg også går jevnt og trutt opp i vekt. Nei, får vel gå å tine noen boller fra i går, ble litt fysen nå ja.... Hmmm og jeg kan ikke forstå at buksene strammer....
moffi Skrevet 19. februar 2007 #4 Skrevet 19. februar 2007 Lapskaus, boller, After Eight og hollandske lakrisfigurer og ovnsbakt gormetkylling= dagens meny. Prooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooommmmmmmmp!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 19. februar 2007 #5 Skrevet 19. februar 2007 Hehehe...........jeg må virkelig si at jeg føler meg beæret, om jeg har inspirert deg til å bake!!! For bake gjør jeg ikke akkurat veeeeeeldig ofte altså;-)) Jeg ble som sagt veldig inspirert en kveld som jeg leste om Dailis som bakte døgnet rundt, og heiv meg rundt og tryllet frem både pizzahorn og vanlige horn, men jeg kan nok ikke pårope meg å være en tryllekunstner ved bakebollene akkurat;-)) Men det er gøy når man først gjør det! Og jeg gleder meg til å besøke deg igjen, regner med at det dufter hjemmebakst lang vei da...........hehehehe.......;-)
phantomet Skrevet 19. februar 2007 Forfatter #6 Skrevet 19. februar 2007 Oioioi... Der økte prestasjonsangsten et hakk... bake, bake, bake...lukte, lukte, lukte.....bake, bake bake... Når kommer dere???? *ler* Ikke imorgen håper jeg, for da er vi i Sverige, om ikke lille Måka har reaksjoner på vaksinen han fikk i dag...
Dailis Skrevet 19. februar 2007 #7 Skrevet 19. februar 2007 Så bra!!! baking er gøy. får jeg litt skyld og? så koselig da, hehe. Du vet, klarer du ikke gå ned selv, så prøv å få andre til å legge på seg=D
Gummelillan Skrevet 22. februar 2007 #8 Skrevet 22. februar 2007 He, he.. Og for at du skal vite at jeg tar ansvaret skikkelig har jeg nå nettopp bakt ferdig både pizzasnurrer og digre, luftige forundringsboller. Og skulle derfor være godt rustet dersom du skulle få tid til å stikke innom i morgen for den kaffen ;-)))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå