7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 19. februar 2007 #1 Skrevet 19. februar 2007 sitte på fanget og lene seg framover og oppdage ting.. stå og hoppe på fanget ... skal jo ikke det men.. det neimen ikke lett når han hyler i vill fryd når han får lov.. han blir sutrete når han han er sliten da,, og da legger vi han flatt... huff... hjvor mye kan de egnentlig sitte???
Murmeline Skrevet 19. februar 2007 #2 Skrevet 19. februar 2007 Akkurat samme her ja.. Nå ligger huni sofaen og sutrer fordi hun ikke vil ligge, bare sitte..
mai mammaen til to Skrevet 19. februar 2007 #3 Skrevet 19. februar 2007 sånn var datteren min og...og jeg lot henne få sitte jeg..
Gjest Skrevet 19. februar 2007 #4 Skrevet 19. februar 2007 hehe Sara har sittet og fulgt med i samtalen som er gammel dame siden hun var bitteliten... må bare passe på at det ikke er for lenge av gangen;-) Alt vel med dere?
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 19. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. februar 2007 Ja her er alt vel;) deilig å ha begynt med litt grøt og frukt... føler meg plutselig litt friere.. og han er ikke minst blidere.. sover ikke så mye på dagne lenger., det blir ca 3 lurer .. og er våken 2 t mellom.. men det er jo bare kos:=) Han er jo så blid så! Sover litt tyngre på natta tror jeg også.. hvis bare jeg akn la være å gå inn og se til han,hver gang han piper så sover han nok enda bedre tenker jeg .. dere da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå