Gå til innhold

Pasienthotell i Stavanger, hvor mye betaler pappaen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboeren min mener det er luksus at han skal være sammen med meg på pasienthotellet. Det må han jo velge sjøl, selvom jeg synes at man burde prioritere å være sammen med barnet sitt når man først har fått et...Litt skuffa jeg altså. Er det noen som vet hva det koster at han er der så jeg kan ha tørre fakta å komme med? Jeg vil gjerne bli de tre dagene jeg kan, siden jeg er førstegangsfødende, men jeg har jo ikke lyst til å være der alene, særlig hvis det er mulig å få være sammen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg trodde ærlig talt ikke at pappa skulle betale for overnattingen, men kun for maten? er ikke helt sikker...

Skrevet

Hei,

jeg mailet dem for en stund siden og fikk følgende svar:

Pris for far å bo på barselhotellet sammen med deg er kr. 276,- pr. døgn inkl. frokost.

Hvis han ønsker full pensjon koster dette kr. 506,- pr. døgn. Barn under 4 år bor gratis.

Skrevet

Jordmora på svangerskapskurset jeg var på sa at det kostet rundt 200 natten med halvpensjon (kun frokost) og rundt 500 for helpensjon (alle måltider).

Hun anbefalte på det sterkeste å ha pappaen boende der sånn at en kunne føle seg som en familie.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...