Gjest Skrevet 19. februar 2007 #1 Skrevet 19. februar 2007 Lille trulta på 6 mnd. kastet opp i går og har vært dårlig i magen, spiste nesten ikke noe i går, fikk i henne litt drikke. I dag har hun drukket litt melk og vann, spist litt grøt rundt halv 12-tiden, men har ikke fått i henne noe som helst siden. Hun kniper igjen munnen eller spytter ut. Noen tips om hva jeg kan gjøre? Jeg vet at det viktigste er å få i henne væske, men ikke enkelt det heller...
SpiseLise Skrevet 19. februar 2007 #2 Skrevet 19. februar 2007 Uff, stakkars lita! Har ingen erfaring med syke barn ennå (bank i bordet, farlig å si sånt høyt!), men syntes det var dumt du ikke hadde fått noen svar. Så jeg kan jo bare si hva jeg tror jeg ville gjort i en sånn situasjon. Siden jeg ammer (vet jeg jo ikke om du gjør), ville jeg gjort det så mye som mulig. Det er noe hun aldri sier nei takk til, forhåpentligvis ikke om hun var syk heller. Og så ville jeg prøvd å gi sånn eplejuice for babyer (fra 4 mnd, er det ikke det?). For jeg kan tenke meg at det sikkert smaker bedre enn vann og melk når man er syk. Ellers vet jeg dessverre ikke... Får håpe hun er bedre i morgen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå