snart ♥ Skrevet 19. februar 2007 #1 Skrevet 19. februar 2007 Tenkte jeg skulle presentere meg selv. Jeg har vært innom Barnimmagen flere ganger, men meldte meg inn først nå, etter at jeg ble 50% sykmeldt og tiden gikk litt sakte her hjemme. Koselig å kunne "snakke" litt med andre som også er gravide! Kjæresten min og jeg giftet oss i sommer og i juni venter vi en liten babygutt. Det første barnet vårt, vi gleder oss og er veldig spente!
Alba44 Skrevet 19. februar 2007 #2 Skrevet 19. februar 2007 Velkommen hit, Silje! Håper du vil like deg her )) Jeg er 32 år,snart33, og min kjære og jeg venter vårt første barn i juli. Gleder oss masse!!!
maiprins Skrevet 19. februar 2007 #3 Skrevet 19. februar 2007 hei Silje! velkommen inn hit ;-) Når i juni har du termin da?
Mamman til Georg :) Skrevet 19. februar 2007 #4 Skrevet 19. februar 2007 Velkommen hit og fortsatt lykke til i svangerskapet
snart ♥ Skrevet 20. februar 2007 Forfatter #6 Skrevet 20. februar 2007 Jeg har termin 3. juni, så blir jo ikke her så lenge til før jeg hopper over til 3.trim. Er i uke 26 nå.
gosnut Skrevet 20. februar 2007 #7 Skrevet 20. februar 2007 Velkommen inn hit!! Jeg er 28 og venter mitt første barn med samboer den 18. mai. I morgen hopper jeg endelig videre til 3. trimester... Håper du får en fin graviditet og at du kan få god hjelp på BIM sidene. Jeg har hatt STOR nytte av de selv! Kos deg masse!!
Lone35 =0) Skrevet 20. februar 2007 #8 Skrevet 20. februar 2007 Hei Silje Velkommen hit Jeg er 35 år og venter nr 3. Er 24+1 i dag og innlagt på sykehus pga vannlekkasje. Blir nok her til fødselen er overstått og en stund etter det. Ser du har termin Litt før meg. Jeg misunner alle som er lengre enn meg...I denne situasjonen jeg er i.. Lykke til videre med svangerskapet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå