Gå til innhold

Baby 4,5 mnd-treg mage......Noen tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har gitt grøt i et par uker nå,er oppe i halv porsjon ca.Nå har hun ikke bæsjet på 2 døgn,ser hun presser som bare det stakkars,men ingenting kommer...Virker som det har stoppet opp helt.Har gitt malt i grøten,men ser ikke ut som det har hjulpet.Noen som har tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sviskesaft kanskje, men fortsett med malt det kan jo ta ei stund! Eller ta tempen på henne, det stimulerer tarmen til å jobbe!

Skrevet

Gir du vann i tilegg? Pluss sviskesaft, det hjalp på snuppa mi. Måle tempen kan du jo men skal ikke gjøres hver gang da det kan gjøre at tarmen ikke vil fungere selv.

Skrevet

Hvis du ammer ville jeg gjort bare det en dag el to, da blir magen løsere.

Du kan også massere rumpa(rundt åpningen) Og evt litt på magen. Det hjalp ihvertfall min.

Sviskesaft er også bra.Lykke til:)

Skrevet

Veldig moden banan hjelper her!

Skrevet

Min erfaring er at sviskepure funker bedre enn sviskesaften. Ellers så hjelper det på at de drikker vann når de begynner med grøten. Hipp har fruktmos med fullkorn, den kan også hjelpe litt.

Skrevet

mini her er 4,5 mnd.. akkurat begynt med grøt...vi tok en liten mage massasje i morres.. sol og måne..da kom bæsj og promp etter bare noen min...

Skrevet

sånn gjorde jeg :

høyre hånd masserer i ring med klokka på magen,den venstre kun i halvmåne fra kl 11-5.. så de overlapper hverandre liksom..

det virksa her i hvertfall:=)

lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...