Hææ? Skrevet 19. februar 2007 #1 Skrevet 19. februar 2007 Har gitt grøt i et par uker nå,er oppe i halv porsjon ca.Nå har hun ikke bæsjet på 2 døgn,ser hun presser som bare det stakkars,men ingenting kommer...Virker som det har stoppet opp helt.Har gitt malt i grøten,men ser ikke ut som det har hjulpet.Noen som har tips?
Pusn Skrevet 19. februar 2007 #2 Skrevet 19. februar 2007 Sviskesaft kanskje, men fortsett med malt det kan jo ta ei stund! Eller ta tempen på henne, det stimulerer tarmen til å jobbe!
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2007 #3 Skrevet 19. februar 2007 Gir du vann i tilegg? Pluss sviskesaft, det hjalp på snuppa mi. Måle tempen kan du jo men skal ikke gjøres hver gang da det kan gjøre at tarmen ikke vil fungere selv.
Gjest Skrevet 19. februar 2007 #4 Skrevet 19. februar 2007 Hvis du ammer ville jeg gjort bare det en dag el to, da blir magen løsere. Du kan også massere rumpa(rundt åpningen) Og evt litt på magen. Det hjalp ihvertfall min. Sviskesaft er også bra.Lykke til:)
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 19. februar 2007 #5 Skrevet 19. februar 2007 Veldig moden banan hjelper her!
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 20. februar 2007 #6 Skrevet 20. februar 2007 Min erfaring er at sviskepure funker bedre enn sviskesaften. Ellers så hjelper det på at de drikker vann når de begynner med grøten. Hipp har fruktmos med fullkorn, den kan også hjelpe litt.
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 20. februar 2007 #7 Skrevet 20. februar 2007 mini her er 4,5 mnd.. akkurat begynt med grøt...vi tok en liten mage massasje i morres.. sol og måne..da kom bæsj og promp etter bare noen min...
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 20. februar 2007 #8 Skrevet 20. februar 2007 sånn gjorde jeg : høyre hånd masserer i ring med klokka på magen,den venstre kun i halvmåne fra kl 11-5.. så de overlapper hverandre liksom.. det virksa her i hvertfall:=) lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå