Gå til innhold

"god hjelp"


Loppelill

Anbefalte innlegg

Får dere "god hjelp" av eldre søsken? Marte på 3 tar tak i lillebroren og ruller han bortover lekematta, og lillbror sier ikke et pip.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

storebror her som er straks 3 år, er kjempehjelpsom. henter bleier, leker med han, synger for han. masse sånne små ting. han er kjempeglad for å få hjelpe til å være stor:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Me har kjempe god hjelp i store søsken, men so er dei 9 og 12 år. Dei synes det er kjekt å hjelpe til. Og er kjempestolt av lillebroren. Anbefaler å få ein attplatt, det er veldig morro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får veldig god hjelp, til tider litt mye... :-) Mine to er 18 og 13 år så jeg behøver ikke være redd for at de skal gjøre noe galt. Det eneste gale som blir gjort her er at de synes han er så søt og skal ha han oppe hele tiden. Jeg legger han og de tar han opp.... har prøvd å si i fra, men de vet jo ikke alltid når jeg vil at han skal sove, så jeg må nok ta på meg litt av skylda der. Veldig godt med så store barn når jeg bare skal en snar tur i butikken el.l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg godt igjen der, mine to er og flink til å plukke han opp når eg vil at han skal ligge i fred. Dei synes han er så søt.Eldste mann bytter tilog med bleier på han. Ja, det er jammen godt med gode medhjelpere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja får kjempe god hjelp... storesøster på litt over 4 år synes det er stor stas og hjelpe til og stiller mer enn gjerne opp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...