Gå til innhold

Vi har vært på ordinær ul i dag:o)))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi får en liten prinsesse:o)))) Var ikke mye tvil heller - fikk se kjønnsleppene flere ganger, og hun skrevet skikkelig til oss, hehe;o) Jm sa at her var det ingen tvil. Terminen ble flyttet fra 28 til 26. juli - så det var jo et par dager i riktig retning da:o) Ellers så alt fin ut - kjempekjekt - lille Tobias får en lillesøster:o, og det er rart å tenke på at jeg skal bli jente-mamma...:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så koselig for dere! Lykke til videre!!!

Klem

Skrevet

gratulere:)

ja vet hvordan den følelsen er, var merkelig å få vite at d ligger ei jente i magen denne gangen..rart å tenke på at jeg skal bli jente-mamma:)

lykke til.

morro med en av hver, vi gleder oss.

klem

Skrevet

Så morro :)

Skrevet

Gratulerer med vel overstått!!

Gøy for gutten din å få en lillesøster :o))

Skrevet

Så gøy da!! Sikker på at du skulle få gutt jeg :) Så feil kan man ta :) he he...

Skrevet

Gratulerer så masse!! Må være rart å vite hva som ligger å spreller i magen. Ei lita jente. Vi vil ikke vite hva vi får, så den opplevelsen blir vi foruten.

Skrevet

Ja, det tenkte vi også før vi ble gravide denne gangen (vi visste det med Tobias), men nå som det nærmet seg var vi så sprekkferdig av nysgjerrighet at vi bare MÅTTE vite - og det er jeg glad for, ble liksom så mye mer virkelig med en gang:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...