*RutIetutt* Skrevet 19. februar 2007 #1 Skrevet 19. februar 2007 Vi får en liten prinsesse:o)))) Var ikke mye tvil heller - fikk se kjønnsleppene flere ganger, og hun skrevet skikkelig til oss, hehe;o) Jm sa at her var det ingen tvil. Terminen ble flyttet fra 28 til 26. juli - så det var jo et par dager i riktig retning da:o) Ellers så alt fin ut - kjempekjekt - lille Tobias får en lillesøster:o, og det er rart å tenke på at jeg skal bli jente-mamma...)
mamma i juli Skrevet 19. februar 2007 #2 Skrevet 19. februar 2007 Så koselig for dere! Lykke til videre!!! Klem
mamMa1 til 2 +1 passasjer:) Skrevet 19. februar 2007 #3 Skrevet 19. februar 2007 gratulere:) ja vet hvordan den følelsen er, var merkelig å få vite at d ligger ei jente i magen denne gangen..rart å tenke på at jeg skal bli jente-mamma:) lykke til. morro med en av hver, vi gleder oss. klem
Alba44 Skrevet 19. februar 2007 #5 Skrevet 19. februar 2007 Gratulerer med vel overstått!! Gøy for gutten din å få en lillesøster ))
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 19. februar 2007 #6 Skrevet 19. februar 2007 Så gøy da!! Sikker på at du skulle få gutt jeg Så feil kan man ta he he...
Mizz-Lene Skrevet 19. februar 2007 #7 Skrevet 19. februar 2007 Gratulerer så masse!! Må være rart å vite hva som ligger å spreller i magen. Ei lita jente. Vi vil ikke vite hva vi får, så den opplevelsen blir vi foruten.
*RutIetutt* Skrevet 20. februar 2007 Forfatter #8 Skrevet 20. februar 2007 Ja, det tenkte vi også før vi ble gravide denne gangen (vi visste det med Tobias), men nå som det nærmet seg var vi så sprekkferdig av nysgjerrighet at vi bare MÅTTE vite - og det er jeg glad for, ble liksom så mye mer virkelig med en gang:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå