Gå til innhold

Nå har jeg bestilt verdivurdering av eiendommen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi kjøpte i fjor sommer, men har pusset opp en del og skal ha ny verdivurdering. Kanskje er huset mer verdt? Da kan vi nemlig komme under 70% av verdien på huslånet, og vi får råd til å binde renta :) åååh jeg ble nervøs nå! Tror dere det er mulighet for at boligen har SUNKET i verdi? hjelp... nå blir jeg gående de 9 dagene til meglerbesøket og være nervøs!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du bor i Trondheim eller i nærheten, gjør du ikke det? Prisene i området der har jo steget som besatt siste halvåret, så tror ikke du har grunn til bekymring :)

Skrevet

Vi hadde nettopp verdivurdering på leiligheten våres. Den hadde steget med 50-100 000 på 9 måneder. Og vi har ikke gjort noen ting med den. Dette er i Bergen da.............

Skrevet

Bor i relativ nærhet til Trondheim ja... men LANGT ut på landet :/

Hvis du bor i selve Trindheim og investerer 100 000 i nytt kjøkken, vil boligen din antageligvis ha økt minst 50 000 i markedsverdi. Det er ikke like sikkert på landet...

Skrevet

Siden dere ikke bor i by er det jo vanskelig å si noe om verdiøkning. Det er jo ikke så mye å sammenligne med, men boligen deres har bombesikkert ikke sunket i verdi.

Ei venninne av meg kjøpte forresten en 40 kvm leilighet usentralt i Stavanger for ca 18 måneder siden. Den har nå steget med over 300 000 i verdi. Det er jo helt sykt. De sentrale småleilighetene har gjerne steget det dobbelte på i samme tidsramme:/

Skrevet

Åherregud... det var da enormt!

Jo, jeg tror jo innerst inne at det er blitt litt verdistigning, her ute har faktisk boligprisene generelt økt med mer enn i Trondheim det siste året, men vår eiendom er GANSKE usentralt beliggende, og gammel. Så jeg vettaf... nervøs er jeg ja.

Skrevet

Kan du forstå hvorfor sambo og jeg ser ut til å måtte søke jobber på litt mer usentrale og mer rurale steder hvis vi vil ha mulighet til å eie selv?

Skrevet

vi kjøpte leilighet april 2005, hadde verdivurdering førr ett par uke sia..350000 va den gådd opp i pris...Glimmers!

Skrevet

Lykke til, skal krysse fingrene for dere!

Vi skal få takst på boligen vår snart. Vi håper vi får såpass høy takst at vi kan få kjøpt oss en til bil :)

Skrevet

Selv om det ikke er sentralt har det nok neppe sunket i verdi...selv om du bor litt på landet :) Krysser fingrene da...du må fortelle hvordan det har gått da!

Skrevet

det skal jeg nok :) takk for oppmuntring, jenter! Blir litt nervøs og krisemaksimerer litt når det er så mye som står på spill...

Skrevet

Har ikke det emste steget nå da??

Vi kjøpte leilighet i Lillesand i fjor vinter, og siden da har verdien steget med 500 000,-

GØY!!!!

Skrevet

Hehe, takk igjen, jenter :) Nå begynner jeg nesten å glede meg istedet for å grue meg :) Men jeg får et lite h"#¤% med å rekke å klargjøre huset, for selv om alle sier at meglerne ser forbi rot når de vurderer en bolig, så kan jeg jo ikke la'n se et rotete og skittent hjem heller... til det er jeg for stolt :)

Skrevet

Skjønner deg godt jeg...dessuten kan det jo være at de lar seg påvirke av rot uten å tenke over det ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...