~Tjorven,overtid~ Skrevet 19. februar 2007 #1 Skrevet 19. februar 2007 Snuppa mi er snart 5mnd nå,men gleder meg allerede til neste graviditet:) Men jeg er veldig spent på hvordan det blir...får man samme "kicket" som ved første graviditet?? Blir kanskje ikke helt det samme,da vet man jo litt mer hva man går igjennom... Flere som gleder seg??)
mai mammaen til to Skrevet 19. februar 2007 #2 Skrevet 19. februar 2007 jeg gleder meg masse.. hadde et veldig fint svangerskap og håper inderlig at jeg får det nestegang og... ellers blir det tungt med en liten en på slep... driver å tenker på å bli gravid igjen om ikke så alt for lenge.... maks et år..;)men må se litt med jobb osv...
Lille søtnos Skrevet 19. februar 2007 #3 Skrevet 19. februar 2007 Jenta mi er 4,5 mnd. Samtidig som jeg nyter å ha kroppen "alene" igjen, gleder jeg meg veldig til å prøve å få en til. Det er jo fantastisk å oppleve å få barn. Tror likevel jeg kommer til å være like nervøs eller mer (???) neste gang for at alt går bra. Jeg var jo fryktelig nervøs for at noe skulle gå galt forrige gang, og det gikk ikke over før barnet var født, så den delen ser jeg ikke frem til.
Gjest Skrevet 19. februar 2007 #4 Skrevet 19. februar 2007 Jeg gleder meg veldig, hvis vi skulle være så heldige å bli gravide igjen om noen år Men jeg tror at jeg kommer til å være mye mer redd av meg da..
Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 19. februar 2007 #5 Skrevet 19. februar 2007 ja!! gleder meg kjempemye...selv om jeg var ganske så plaget med d meste gjennom dette svangerskapet her...hehe.... men gleder meg til å kjenne liv inni meg og føle at jeg gjør noe nyttig for en gangs skyld ...bære frem et nytt liv;) hihi:D
selfangerkjerringa Skrevet 19. februar 2007 #6 Skrevet 19. februar 2007 Jeg har nettopp fått mitt andre barn, og kan forsikre dere om at det kiler minst like mye i magen og hjertet når man blir gravid for andre gang Positiv ting: det går innmari mye fortere enn første gang når man har en unge fra før som fyller hverdagen, så dere rekker ikke å bli så veldig utålmodige!
Jaja3snart Skrevet 19. februar 2007 #7 Skrevet 19. februar 2007 Gleder meg masse jeg også. Gutten min er 6,5 mnd og jeg lurer på når vi kan vente nestemann....
scania!2åring og lastebilspire Skrevet 19. februar 2007 #8 Skrevet 19. februar 2007 så fint å høre at andre også har tenkt på neste mann selv om første ikke er så gammel;-) jeg gleder meg en hel haug til neste graviditet selv om lillegutten bare er 6mnd. følelsen av å bære fram et nytt liv er helt ubeskrvelig:-) vi er noen heldige damer!!!:-)
kozegutt 06 med februarspire:) Skrevet 19. februar 2007 #9 Skrevet 19. februar 2007 Jaaaa gleder meg kjempe mye:) men blir litt nervøs av og tenke på det også pga fødsel...uff uff au au... Men det er jo så fantastisk etter på det er jammen mye spenning med og gå gravid:) lillegutt er 8mnd, får se om vi tar og hopper i det til høsten, er hvertfall sambo sitt ønske:)
Sina73 Skrevet 19. februar 2007 #10 Skrevet 19. februar 2007 Yupp!!! Gleder meg, selv om jeg ikke har noen planer ennå. Håper ikke det blir for slitsomt de første ukene, nå når jeg har en annen å ta meg av i tillegg. Da blir det ikke bare å legge seg ned når man føler for det.
haater husarbeid Skrevet 19. februar 2007 #11 Skrevet 19. februar 2007 Er såå glad for at jeg ikke skal være gravid flere ganger!! Første gangen er jo kjempekjekt, alt er nytt og en kan hvile når en er sliten. Men slik er det jammen ikke andre gangen, jeg blir sliten bare jeg tenker på graviditet nr to jeg. Beklager hvis jeg ikke bygde opp under gleden din, men slik følte jeg det. Men så var det ikke noe kjekt svangerskap heller da.
To gutter små Skrevet 19. februar 2007 #12 Skrevet 19. februar 2007 Guttungen er bare 4,5 mnd og jeg er allerede 14 uker på vei med neste mann... Ikke helt planlagt, men absolutt ikke uønsket!!! Så jeg/vi gleder oss til å få enda en gullklump=) hadde ett supert svangerskap forrige gang, ikke dårlig i det hele tatt. Ser ut til å bli sånn nå også.. bare kos=)
*toppris* Skrevet 19. februar 2007 #13 Skrevet 19. februar 2007 sukk ja... vil ha ny bebis;) hehe.. men blir nok en stund til ja... da skal eg nyte hele sv.skapet...
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 19. februar 2007 #14 Skrevet 19. februar 2007 Trengte ikke glede meg så lenge =0)
Gjest Skrevet 19. februar 2007 #15 Skrevet 19. februar 2007 Har hata å gå gravid alle 4 gangene,sparka var kjekt.men kvalmen og alt det psykiske stresset ,nei fy og fy.Men har gjort det 4 ganger da,Jepp, galne meg :0) Men når ingen vil legge en baby på trappen min så måtte jeg bære de frem selv.Blir jeg gravid igjen må jeg ha psykriatrisk hjelp.Så har satt strek nå :0) Kunne gjerne tenkt meg ett barn til ,men IKKE ett svangerskap,spydde i 9 mnd sist gang.
Gjest Skrevet 19. februar 2007 #16 Skrevet 19. februar 2007 Jeg gleder meg veldig! Vi har prøvd siden desember!!! Da var Noah 6 mnd!!!
ღ♥Mamma'n til prinsessaღ♥ Skrevet 19. februar 2007 #17 Skrevet 19. februar 2007 Ja jeg gleder meg allerde til jeg skal få gå gravid neste gang! Det er helt opp til meg når det blir for mannen er HELT klar.. hehe Veldig kos. Tenkte å få par år mellom dem så venter litt, men gleder jeg meg? Helt klart! Spenningen, den voksende babymagen, sparkene.. Følelsen av å få babyen opp på brystet for første gang.. Se, kjenne, lukte.. Ja alt sammen.. Blir herlig!!! Tror det kan være en fordel og ha født før også.. Da vet en mer av hva en går til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå